Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tuttebäret

Tuttebäret

Kvinna ·

375cc HP bakom

Bröstförstoring
Jag och min kirurg kom fram till 375cc bakom muskeln HP mentor.
Jag är 166cm väger ca 60 kg. Tror ni jag får stora då fast ändå inte bomber?
Jag vill inte ha en diskret förstoring men jag vill inte ha bomber som skriker silikon på flera meters avstånd. Jag vet inte vad jag är mest rädd för, för små eller för stora :P
Någon här som har liknande mått som mig med 375cc?
15

Sortera efter

DC9a

DC9a

Kvinna ·

Jag e 158 och har 375cc Hp tror nog du kan ta större på mig e brösten inte så stora när jag har en tröja på :)
Gilla
Tuttebäret

Tuttebäret

Kvinna ·

Vad fina du fått! Grattis :D
Dom såg ju jättebra ut, hur längesen var din op?

Men om du har ett tight linne på dig, ser dom inte stora ut då?
För jag tycker det är skönt om man kan dölja dom i kofta om man känner för det, men framhäva med tight om man vill :)
Gilla
DC9a

DC9a

Kvinna ·

Tack!! :) för 20 dagar sen så det har inte gått så många dagar haha. Asså dom syns men dom e inte bomber på mig dom ser ju mycket större ut när jag är naken men jag tycker inte storleken med ett tight linne skriker jag har opererat brösten men jag har ju inte heller börjat använda bh än men hade jag varit du skulle jag nog tagit 400 Ialf :)
Gilla
jeessee

jeessee

Kvinna ·

jag hänger på här.. är 160 cm väger 54 kg och funderar också på 375 HP.. vill inte ha något som skriker silikon men vill både kunna framhäva och dölja när jag känner för det.
Gilla
Tuttebäret

Tuttebäret

Kvinna ·

Jag känner också att jag inte vill få uppmärksamhet pga brösten.
Jag vill ha en konversation öga mot öga inte öga mot bröst haha :D
Min kompis som är mkt längre än mig tog 400 och dom såg lagom stora ut på henne.
Och jag vill liksom ha stora typ Dkupa kanske eller DD. Så frågan är om inte jag ska ha 375cc ändå.

DS10: om dina är så färska kan dom ju ploppa ut och kännas större sen :D
Är du nöjd annars ? Eller ville du ha jättestora? Jag tycker dom ser jättefina ut!

Jeessee:
Vi verkar ha ganska lika mått och önskemål, när jag förklarade mina önskemål för min kirurg tog han fram 350 och 400cc och mamma tyckte 350 var bäst och jag sa 375 haha det tyckte han var en bra kompromiss.
Han sa att jag kunde bära upp dom på 350 som om det var mina från början och jag vill ha lite lite mer än naturligt så då sa vi 375cc

Men man blir ju galen ändå nu innan, svårt att veta innan ändå :OOO
Gilla
DC9a

DC9a

Kvinna ·

Tuttebäret: Ja det är ju sant! Glömmer bort det hela tiden man har ju ingen tålamod haha. Jag är jätte nöjd än så länge faktiskt. Ville ha normal stora bröst. Ville att dom skulle vara stora men inga bomber liksom. Jag är ganska liten också så några bomber på mig skulle sett ganska konstigt ut :) tack så mycket nu väntar jag bara på att dom ska lägga ner sig lite :)
Gilla
Coriander

Coriander

Kvinna ·

Jag valde mellan 350 hp o 375 hp. Valde 350 då ja tycte att 375 såg alldeles för stort ut.
Gilla
jeessee

jeessee

Kvinna ·

Precis.. på min första konsultation tyckte kirurgen 350 cc, på fredag ska jag till en annan kirurg så vi får se vad han har att säga om saken. Men känner också att 375 cc blir alldeles lagom, varken för stort eller för litet..
Gilla
OPsugen

OPsugen

Kvinna ·

Tuttebäret skrev:
Jag känner också att jag inte vill få uppmärksamhet pga brösten.
Jag vill ha en konversation öga mot öga inte öga mot bröst haha :D
Min kompis som är mkt längre än mig tog 400 och dom såg lagom stora ut på henne.
Och jag vill liksom ha stora typ Dkupa kanske eller DD. Så frågan är om inte jag ska ha 375cc ändå.

DS10: om dina är så färska kan dom ju ploppa ut och kännas större sen :D
Är du nöjd annars ? Eller ville du ha jättestora? Jag tycker dom ser jättefina ut!

Jeessee:
Vi verkar ha ganska lika mått och önskemål, när jag förklarade mina önskemål för min kirurg tog han fram 350 och 400cc och mamma tyckte 350 var bäst och jag sa 375 haha det tyckte han var en bra kompromiss.
Han sa att jag kunde bära upp dom på 350 som om det var mina från början och jag vill ha lite lite mer än naturligt så då sa vi 375cc

Men man blir ju galen ändå nu innan, svårt att veta innan ändå :OOO
Hur lång är din kompis och vikt ungefär? Jag funderar också på 400 cc men rädd att det blir för litet men vill ju inte ha bomber heller..
Gilla
Tuttebäret

Tuttebäret

Kvinna ·

Coriander: Dina är också skitfina :D
Det är det som är så svårt att vi alla har olika förutsättningar även om man kan ha hyffsat lika mått,
Man blir galen innan över valen. Jag har tittat på allt från skitsnygga 350 upp till 400cc men det lutar mest åt 375cc men undrar om det räcker på mig. Har lite rumpa och höfter. Ingen kardashian röv men ändå haha.S Är du nöjd med dina?

DS10: Vad kul att du blev så nöjd! Det tycker jag du ska vara :D
Hur länge hade du värk osv? När kände du dig "normal" igen?
Hur skulle du beskriva värken? Är lite nervös haha.

OPsugen: Hon är nog i din längd ungefär och ganska breda axlar. Jag tycker dom blev sjukt fina på henne, stora men inget som skriker silikon. Nu har hon däremot gått upp mer i cc efter det, men det var inget hon hade behövt tycker jag, men hon är fin nu med :)

Jeessee: Vad sa den kirurgen om 375 då?
Vem ska du till på din andra? :D

Gilla
DC9a

DC9a

Kvinna ·

Jag hade faktiskt inte så ont, hade bara jätte jobbigt en vecka 3e och 4e dagen va värst. Det kommer göra ont så klart men det är verkligen lugnt. Det jobbigaste va väl att ta sig upp från sängen oxh soffan på morgonen speciellt. Så efter en vecka kunde jag jobba lite då och då bara jag tog det lugnt. Du behöver nog inte va så nervös! Jag va också det men allt kommer gå bra bara du tar hand om dig :) kände mig helt normal efter en vecka. Så operationen gick riktigt bra för mig. Tänk inte så mycket på det då skrämmer du nog dig :D
Gilla
Fjoff82

Fjoff82

Kvinna ·

Imorn kl 10 ska jag vara på proforma och prova ut i läggen igen, men via mail från honom igår jag har inre så mycket att fundera över då jag har häng och han rekommenderar 375cc mindre fyller inte ut och större gör mer häng.så det är bara tuta och köra imorn!! Op-tid kl 11:30:))))) jag har förebilder på mina "hängisar" i galleriet:)
Gilla
Miss Clouet

Miss Clouet

Kvinna ·

Åh vad spännande Fjoff!! STORT lycka till!!
Gilla
Fjoff82

Fjoff82

Kvinna ·

Tack!!! Många fjärilar i magen:))
Gilla
jeessee

jeessee

Kvinna ·

Tuttebäret - dr Oya vägrade med inlägg över 350 cc och dessutom är hon en bakomkirurg så vågar inte längre gå till henne. På fre ska jag till Patrik Höijer på Laser och Estetik.. Har bara läst bra om honom så hoppas på det bästa :-) Jag kan efter fredag skriva ett inlägg o berätta hur det gick :-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem