Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

375cc, mellanprofil. Någon?

Bröstförstoring

Hej!

Nu har jag varit hos Jörg igen och testat ut fler storlekar. Första gången jag var där bestämde vi oss för 450cc hög profil men de senaste veckorna har jag känt att det har varit helt för stort. Kom dit i måndags igen och då testade vi 450 igen och jag fick panik direkt. Det var alldeles för stort. Så det slutade med 375cc (bakom muskeln). Och så kommer det vara mellan profil istället för hög profil. Vad är egentligen skillnaden mellan dem? Har varit så inställd på hög profil.. Jag frågade Jörg vad han trodde att min visuella kupstorlek skulle bli och han sa en stor C. Kan det stämma tror ni? Jag hoppas det i alla fall :) börjar bli såååå nervös..

1

Sortera efter

Joliine

Joliine

Kvinna ·

jag har 375cc och mellan profil. Vi pratade aldrig direkt profil på min konsulation utan jag förklarade hur jag ville att resultatet skulle bli och med två bröstvårtor som tydligen pekade lite åt varsitt håll (aldrig något jag märkt själv) och platt som en pannkaka (hade inga bröst) blev det den profilen. Jag var ju som sagt platt innan och kommer nog landa på en C kupa. Har testat en bh från lindex i C och den satt bra. Fyller du en A kupa kanske du får större än C? men vad vet jag. Jag har en före och några efter bilder på min sida du kan titta=)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem