FloEmi
Kvinna ·
375cc och a-kupa innan
Jag skall lägga in runda mentor 375cc HP. Är 167lång mäter under byst 71,5 vad kan jag förvänta mig för slut resultat? Vill kännas normal i storlek men samtidigt känna att jag har byst. Som jag saknar silver medlemskap så dela gärna bilder så man som brons kan ta del av dem. Tack
Sortera efter

Addi
Kvinna ·
Jag hade 375 innan (har nu bytt) hade väl 75e...
Gilla

Knasemi
Kvinna ·
Hej!
Jag la in motivas demi profil med 380 cc för 4 veckor sedan. Köpte min första bh igår och hamna på en 65E. Har också 71.5 i mått under bysten. Var helt platt från början.
Gilla

Silly81
Kvinna ·
Jag hade typ 80a/aa innan jag la in Mentor 375cc hp jag är nöjd vill bara ha urringat och åtsittande kläder nu :) känns inte som dom syns om jag har en lös blus eller nåt sånt på mig Finns bilder på min sida dom senaste bilderna med bh är från idag då dom är 6 månader gamla :)
Gilla

FloEmi
Kvinna ·
Tack för kommentarer. Lagt in 375cc motiva rund full. Önska jag hade vågat mig på corse 475cc. Men dessa får bli bra. Naturell å fin. Men bodde en porris inom mig som nu säger. Där ser du nu blev du naturell för du va försiktig med cc.
Gilla

Silly81
Kvinna ·
Ojdå såg nu att det var ett tag sen du efterfrågade detta och redan gjort op :)
Gilla

Silly81
Kvinna ·
Ja precis, känns som att jag med hade kunnat tagit större. Jag skulle ha 425cc hp men blev feg 1 vecka innan op och ändrade mig till 375 :)
Gilla