Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

375cc round moderate plus profile eller 400cc round high profile?

Bröstförstoring

HJÄLP, Ska opereras i april på polakliniken (Umeå) men kan inte bestämma storlek på implantatet. Jag är bara ute efter ett naturligt resultat men i propotion till min kropp. Har breda axlar, smal midja, former över rumpa och lår. Ålder. 21 Längd. 165cm Vikt. 69kg Mått under bröst. 81cm Någon med liknade mått eller erfarenhet? :)

6

Sortera efter

BooBoo

BooBoo

Kvinna ·

Jag har nu 375cc mentor round plus profile och dom är ganska breda, jag har iofs smal rygg. Men dom ser ganska naturliga ut och har sjunkit ner. Så som inlägget innan, de beror mest på om du vill ha bredare implantat eller mer put
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Anonym användare

Anonym användare

Tack snälla ni, det är en riktig jungel och svårt att välja när man inte kan föreställa sig resultatet. 

Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Säger som de andra, vill du ha bredare bröst med lite mindre put eller vill du har mer put?

Mellanprofil ger lite "plattare", bredare bröst med mindre put. Dessa ger ofta ett naturligt resultat.

Hög profil ger mer put. (lite mer "hylla"😉) men kan samtidigt ge mer skidbacke.

Smaksak :-D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Känns som att det är lika bra att välja det putigare alternativet med tanke på att med åren så kommer de behövas. Hur stor blir skillnaden att hitta Bh på HM tex om man har 375 eller 400. Har jag rätt om 375=C-kupa och 400=D-kupa?

Gilla
BooBoo

BooBoo

Kvinna ·

De beror helt å hållet på utgångsläge och hur mkt din kropp "sväljer" av implantatet... Jag hade a kupa innan nu är hm's C kupor på gränsen till för små, köper jag på twillfit har jag 65F men även de är på gränsen till för små... Så allt beror på...
Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Nej, du kommer knappast öka en hel kupstorlek med 25 cc. 25 cc är ung 2,5 msk. För att öka en kupstorlek brukar man säga ca 100 cc.

Dessutom kan du räkna med att du inte kommer ha varken C eller D i BH. Jag har 65H med mina 375 cc. Silikonbröst drar större storlekar än naturliga bröst. Däremot kan de seut som C eller D rent visuellt.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem