Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
ekblomman profilbild

ekblomman

Kvinna ·

04 mar, 2012

375cc vad ger det för storlek efter op då man har liten a-kupa?

Bröstförstoring

hej! jag tänkte höra med er som lagt in 375cc high profile bakom muskeln, och haft liten a-kupa innan.. vad har ni då fått för bh-storlek efter op? så tacksam för svar!

Sortera efter

gnarly profilbild

gnarly

Kvinna ·

04 mar, 2012

Hade liten 70b innan op och la in 350cc MP+ (bakom), har 70f nu.. Men de ser mer ut som stor c-kupa, lite d-kupa, utan kläder. Är grymt nöjd för det var precis vad jag ville ha! :) Du får nog nåt liknande ;)

Gilla
Januari12 profilbild

Januari12

Kvinna ·

04 mar, 2012

Jag hade 65D (använde fel, 75B, samma som 65D i kupan) innan och la 375cc mellanprofil bakom. Idag har jag 70F/65G, mäter 73 under och 94 över :)

Gilla
Nilsson87 profilbild

Nilsson87

Kvinna ·

04 mar, 2012

Man brukar räkna med UNGFÄR en kupa per 100cc, sen skiljer sig ju bhar en del i storlekarna oxå.

Detta är då sen när brösten är runt 3 månader och färdigväxta.

Så en A-kupa blir till ca en E-kupa.

Sen gäller det bara att man ser till att använda rätt underband på bhn. Jag själv använde 70B innan operationen då jag borde ha använt 60D. (går man ner i underband går man upp i kupan så 70B=65C=60D)

Jag visste att 70 var för stort i underbandet, men visste inte vart man fick tag på bhar i 60D så....

Underbandet ska vara minst 5 cm mindre än vad man själv är, och sen ska bhn knäppas på yttersta knäppet när bhn är ny. Så flyttar man in sen när bhn blir äldre och töjer sig :)

Gilla
BooBoo profilbild

BooBoo

Kvinna ·

04 mar, 2012

Jag hade liten a och la in 375 mp och har idag 65e/f
Gilla
ekblomman profilbild

ekblomman

Kvinna ·

04 mar, 2012

men tack så mycket alla! :D

men det här med 60 på bh, sånt finns väl inte & köpa på typ lindex? hehe..

• ålder: 20år
  • vikt: 50 - längd: 163
  • ska operera in 375cc hp bakom muskeln ( 15mars )
  • NU: liten a-kupa
Gilla
BooBoo profilbild

BooBoo

Kvinna ·

04 mar, 2012

Nej de finns inte... Men twillfit, change å så massa på nätet såklart! Om du går till en butik som inriktar sig på underkläder kan dom hjälpa dig med vilken storlek du ska ha
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem