Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
linaK

linaK

Kvinna ·

38,5 i feber, bäst att avboka nu?

Bröstförstoring

Happ, förlåt att jag gör en ny tråd nu men vill gärna veta hur andra hade gjort, jag har Op om två dagar, nu på torsdag, ska jag ringa imorgon och säga att det förmodligen inte kommer gå eller ska jag vänta till torsdag morgon och se hur jag mår då? Haft värk i kroppen sen i söndags och febern kom idag tror jag...hade 37,5 i eftermiddags men 38,5 nu....suck :(

19

Sortera efter

Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hej oj starkare :( jag tycker du borde vänta de kan ju försvinna men du gör ju precis som du vill :) krya på dig kram
Gilla
linaK

linaK

Kvinna ·

Tack!! :) jag skrev till patrik nu och berättade situationen...hoppas verkligen jag hinner bli frisk, har resor osv inbokat i maj så att operationen blir framflyttad förstör så mycket :(:(
Gilla
Botox

Botox

Kvinna ·

Stackare, håller tummarna
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Ja de e ju tråkigt om du måste avboka allt hoppas verkligen du blir frisk till torsdag :) kramar
Gilla
linaK

linaK

Kvinna ·

Tack,:) hade fått svar av patrik nu..han trodde det kan bli tajt att hinna bli frisk till torsdag :( men att kliniken skulle ringa mig imorgon och att jag får hålla koll på tempen,, hoppas hoppas..
Gilla
Kidius

Kidius

Kvinna ·

Håller tummarna för att du vaknar feberfri imorgon!!
Gilla
linaK

linaK

Kvinna ·

Tack det behövs verkligen :p ser väl dock rätt mörkt ut nu men :(
Gilla
Mallans_bralla

Mallans_bralla

Kvinna ·

drick världens största glas vatten!! kanske hjälper till 🙂

Håller alla tummar och tår!!

Gilla
AnifareS

AnifareS

Kvinna ·

Din stackare! Jag låg nyligen i influensan som går nu så jag lider med dig! Tyvärr kan de inte söva dig om du har feber och en infektion. Det är en säkerhetsgrej. En kompis bröt benet och samma dag fick han influensa. Han fick vänta en vecka på op:( DOCK är hoppet säkert inte ute:) de kan kanske kasta om så nån som skulle opas om 1-2 veckor kan byta tid med dig:) min syster är koordinator på sjukhus å de gör sånt jämt:) Kan ju inte vara så svårt för dem med alla brudar där ute som vill opas nu och helst igår;) Tänk på din hälsa i första hand. Boobsen kan du vänta på någon vecka till och ändå hinna med allt du ska i vår:) Om de inte har något bra förslag kan du ju alltid hinta om att "byta med någon annan fin tjej som kanske vill opas tidigare".. Lycka till!
Gilla
Kidius

Kidius

Kvinna ·

Hur har det gått för dig med febern linak? Blir det op? Hoppas det!
Gilla
linaK

linaK

Kvinna ·

Heeej, nej det blir ingen Op :( ligger med 39,5 i feber nu, men tiden blev ombokad endast en vecka fram! Förhoppningsvis är jag frisk då :) redan haft feber i snart 4 dagar nu så det blir nog bra :)
Gilla
Duenna

Duenna

Kvinna ·

Åh vad skönt att du fick en ny tid så snabbt! Bara vila och fokusera på att bli frisk nu. :) lycka till!
Gilla
Kidius

Kidius

Kvinna ·

Ok. Skönt att du fick en ny snabb op tid. Krya på dig!
Gilla
Botox

Botox

Kvinna ·

Vad bra!!! Då kan du slappna av och koncentrera dig om att bli frisk. Krya på dig !
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Skönt att du fick en ny tid så pass fort i alla fall! Du får krya på dig 🙂

Gilla
Miss_America

Miss_America

Kvinna ·

Vad bra att du fick en ny tid och att de var så förstående! Verkar vara olika på olika kliniker, jag hade infektion i kroppen med hög feber (runt 40grader) i tio dar i sträck och mina värden var nere i botten. Så min husläkare avrådde mig att göra bröstförstoringen innan jag blev helt frisk igen, men de var inte alls lika förstående på Citadellkliniken utan tyckte att jag skulle göra den ändå, är dock glad att jag stod på mig o lyckades till slut få byta tiden. Vet inte hur jag skulle klarat av att läka eller med återhämtning när man redan är sjuk, tillräckligt jobbigt efter operationen ändå :) Det jag ville säga med inlägget är att det är toppen att du väntar tills du är frisk, vet att man är otålig när man bokat in en tid o inte gärna vill vänta när man bestämt sig :) men det är alltid bäst att lyssna på kroppen o inte anstränga den mer än nödvändigt när man är sjuk. Krya på dig o lycka till nästa vecka!
Gilla
Mallans_bralla

Mallans_bralla

Kvinna ·

Miss_America.. det låter ju heltknasigt att kliniken skulle vara emot att ändra tiden med tanke på hur din kropp mådde. De lär ju också vara måna om hur läkningen blir, och med en infektion i kroppen redan så borde de ju varit av samma åsikt som din husläkare! Bra att det löste sig..

Gilla
Miss_America

Miss_America

Kvinna ·

Tack Mallan, det var vad jag trodde först också, att de inte ville operera en när man var sjuk. Min husläkare blev riktigt upprörd när jag berättade för honom att de tyckte jag skulle opereras ändå, Jag är i efterhand så otroligt glad att jag lyssnade på honom (husläkaren) och stod på mig för att få ändra tiden. Ibland kan det vara bra att lyssna på utomstående läkare/åsikter som kanske har en annan syn på det hela.
Gilla
linaK

linaK

Kvinna ·

Tack!:) å vilken tur för dig miss america...jag hade heller aldrig pallat att bli opad så sjuk...min värsta skräck nu dock är att jag kanske måste omboka YTTERLIGARE EN GÅNG TILL då jag inte är på bättringsvägen än å det är ju söndag nu:( får bli vårdcentralen imorgon för mig! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem