Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
anna92

anna92

Kvinna ·

395cc?

Bröstförstoring

jag ska ta 395cc, jag har 75a nu och jag är rädd att de kommer att se för liten ut. Jag hoppas att de kommer att se ut som en 75D. Tror ni att det är möjligt? 

7

Sortera efter

Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

du menar att du vill ha 75D i bh-storlek efteråt?

Gilla
Emeli

Emeli

Kvinna ·

det kommer bli jättebra tro jag med 395 ! jag la nyss in 445 :) och jag kommer hamna på E/F

Gilla
Annette33

Annette33

Kvinna ·

Jag har 395 cc, har nu 75E i BH-storlek, hade inte mycket egen vävnad innan op.

Gilla
Casiopeia

Casiopeia

Kvinna ·

395 kan va både jättestort och rätt litet. Det beror ju på vem det sitter och vad man hade innan, placering, projektion mm.

395cc på en liten tjej som är 150 lång kan se enormt ut. 395cc på en tjej som är 180 lång som har lite kurvor kan se litet ut.

Så allt beror på.

Gilla
anna92

anna92

Kvinna ·

Hej!

Jag är ca 170cm/158 kg, jag vet inte mitt eget vävnad exakt, men jag använder en 75a bh. Jag valde 395cc och extra high profile (nagor). Nästa storlek skulle vara 425, vilket jag tycker låter bättre, men en 425cc har en "base width" som är 12.7cm. 385cc har bara 12.3. Jag vill inte att de ser fake ut, men jag är bara rädd för att de kommer att bli för liten :S jag tror att jag skulle kontakta min läkare en gång till för att se vad han tycker om det här :) 

Gilla
Jhalie

Jhalie

Kvinna ·

Hjälp. Jag som precis bestämt mig för 400. Och är bara 153 cm. Vill inte att det ska se enormt ut men behöver fylla ut mitt häng. Har kollat på så mycket bilder och 400 ser perfekt ut men då har jag förvisso inte kollat längden på tjejen.
Gilla
LittleMom

LittleMom

Kvinna ·

Jhalie skrev:
Hjälp. Jag som precis bestämt mig för 400. Och är bara 153 cm. Vill inte att det ska se enormt ut men behöver fylla ut mitt häng. Har kollat på så mycket bilder och 400 ser perfekt ut men då har jag förvisso inte kollat längden på tjejen.

Jag är 158 och bestämde mig för 440cc men nu blir även jag osäker på om det blir för stort. Ska ringa Tuve och fråga om jag får prova 400 oxå på op dagen, måste ändå ringa honom ang. p-piller. Jag får äta mini piller men vill byta nu eftersom jag blöder lite hela tiden...

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem