Despret
Kvinna ·
4 dagars 400cc(bild)
Hej, blev op den 2 april, vet inte om jag blivit storleks blind å så men just nu känner jag att de är för små och fula :( tror ni de kända ploppet kommer kom p de blir lite större? Vad tycker ni?
Sortera efter

backtoboobs
Kvinna ·
Jag tror det blir jättefint!! Ge det några veckor innan du dömer dem :)
Gilla

Mle
Kvinna ·
För mig har det gått 15 dagar, och nu upplever jag dom som stooora vilket jag inte gjorde i början. Det kommer hända mycket de närmsta månaderna, så is i magen :)
Gilla

Despret
Kvinna ·
Ja jag får kanske ha lite is i magen men vill att de ska bli större iallafall... Annars är de väl bara att börja använda super vaderade bhar igen xD märkte ni av det så kallade ploppet ? Någon som har bilder där skillnaden syns?
Gilla

yaya
Kvinna ·
Dina bröst kommer nog bli fina ska du se! Det är svullnaden som gör att dom inte sitter som dom ska ännu:)
Gilla

Despret
Kvinna ·
Men blir de mindre få svullnaden gått ner?:s
Gilla

ella85
Kvinna ·
Jag upplevde att de blev mindre, men att de fick finare form övervägde storleken :-)
Gilla

Despret
Kvinna ·
Mindre vill jag absolut inte att de ska bli...
Gilla

yaya
Kvinna ·
Mina blev mindre efter svullnaden försvann Men efter 2år så känner jag att dom har lagt sig. Och blivit större ner till.. Op bröst måste liksom alla andra op få sin tid att läka. Och lägga sig på plats.. Men jag la in 350 och kände direkt när jag vakna upp efter op att det var för små.. Så nu ska jag försöka klämma in en op innan sommaren
Gilla

Despret
Kvinna ·
De första jag sa när jag vakna va att de va för små... Nä ska låt de läka å vänta innan jag bestämmer mig :)
Gilla

Mle
Kvinna ·
När jag gjorde min op 05 så blev dom aldrig mindre, utan större med tiden.
Denna gång är ju svårt att säga, men på 15 dagar har dom bara blivit större och större och finare :)
Tycker 400 cc är en perfekt storlek, har haft det sen jag var 19 år, nu 8 år senare tänkte jag öka till 450 men ångrade mig på opdagen till 415. Det är jag glad för :)
Gilla

Mle
Kvinna ·
Kolla in mammasangel, ni har samma storlek och kirurg. Hon har bra bilder :)
Hon har fått jättesnygga bröst. Va där och kikade innan min op!
Gilla

Despret
Kvinna ·
har kollat in mammasangel innan op och de är de resultatet jag ville ha :P satte på mig en tshirt för första gången nyss å då såg de inte så små ut längre :D å sen måste man nog tänka på att bhn håller in de just nu oxå :)
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag tror inte att muskerna har släppt ner implantaten. Man ser rätt tydligt på bilderna att implantaten fortfarande sitter högt upp, så "ploppet" kommer :) Vet att det är svårt att ha tålamod, men försök - det kommer att hända mycket med form och storlek de närmsta veckorna. Håll ut! :D
Gilla