Liiina
Kvinna ·
19 nov, 2010
4 veckor 400cc (bilder)
BröstförstoringNu har 4 veckor passerat!
Det har hänt massor med brösten.
Det som får mig att nojja är såklart inbuktningen i klyftan. Det får jag verkligen hoppas bli bättre. Kan tyvärr inte se att det hänt något där alls i utveckligen.
Känsel har jag tyvärr inte fått tillbaka (Helt borta från bröstvårtan och ner).
Önskar jag BARA kunde njuta och vara glad, men det är klart tankar snurrar u huvudet hela tiden.
Min sambo tycker jag ska släppa alla neggo tankar och återkomma i tankeverkstaden om några månader. Borde göra det, men hur gör man?
:)
Sortera efter
Anonym användare
19 nov, 2010
aderia
Man ·
19 nov, 2010
Jag tycker dom är jättefina! 👍
Jag håller med din sambo, släpp dom negativa tankarna och vänta tills det har gått iaf 3-4 månader, så lång tid sa min kirurg att det tar innan brösten är klara!
Liiina
Kvinna ·
19 nov, 2010
Tack för era tankar!
Jag ÄR glad för mina bröst! Är så himla nöjd. Bara lite tankar i huvudet som stör...
Kram på er
Anonym användare
19 nov, 2010
Anonym användare
20 nov, 2010
Jättefina!
Vad har du för eget bröstmått och hur många cm är du runt om bröstkorgen? :)
Anonym användare
20 nov, 2010
Nu har 4 veckor passerat!
Det som får mig att nojja är såklart inbuktningen i klyftan. Det får jag verkligen hoppas bli bättre. Kan tyvärr inte se att det hänt något där alls i utveckligen.
Önskar jag BARA kunde njuta och vara glad, men det är klart tankar snurrar u huvudet hela tiden.
Min sambo tycker jag ska släppa alla neggo tankar och återkomma i tankeverkstaden om några månader. Borde göra det, men hur gör man?
Virklig fine de er. Perfekt bryster 🤭
👍
Liiina
Kvinna ·
20 nov, 2010
Jättefina!
Vad har du för eget bröstmått och hur många cm är du runt om bröstkorgen? :)
Tack!
Jag ar ca 74 cm under och ca 12 cm breda bröst.
Jättenöjd än så länge bortsett från ovanstående "problem"
Liiina
Kvinna ·
20 nov, 2010
Nu har 4 veckor passerat!
Virklig fine de er. Perfekt bryster 🤭
👍
Åh, tack!
Det värmer! :)
vad fina dem är 👍, tänk bara att det bli bra och var positivt