Liiina
Kvinna ·
4 veckor 400cc (bilder)
Nu har 4 veckor passerat!
Det har hänt massor med brösten.
Det som får mig att nojja är såklart inbuktningen i klyftan. Det får jag verkligen hoppas bli bättre. Kan tyvärr inte se att det hänt något där alls i utveckligen.
Känsel har jag tyvärr inte fått tillbaka (Helt borta från bröstvårtan och ner).
Önskar jag BARA kunde njuta och vara glad, men det är klart tankar snurrar u huvudet hela tiden.
Min sambo tycker jag ska släppa alla neggo tankar och återkomma i tankeverkstaden om några månader. Borde göra det, men hur gör man?
:)
Sortera efter

Anonym användare

aderia
Man ·
Jag tycker dom är jättefina! 👍
Jag håller med din sambo, släpp dom negativa tankarna och vänta tills det har gått iaf 3-4 månader, så lång tid sa min kirurg att det tar innan brösten är klara!

Liiina
Kvinna ·
Tack för era tankar!
Jag ÄR glad för mina bröst! Är så himla nöjd. Bara lite tankar i huvudet som stör...
Kram på er

Anonym användare

Anonym användare
Jättefina!
Vad har du för eget bröstmått och hur många cm är du runt om bröstkorgen? :)

Anonym användare
Det som får mig att nojja är såklart inbuktningen i klyftan. Det får jag verkligen hoppas bli bättre. Kan tyvärr inte se att det hänt något där alls i utveckligen.
Önskar jag BARA kunde njuta och vara glad, men det är klart tankar snurrar u huvudet hela tiden.
Min sambo tycker jag ska släppa alla neggo tankar och återkomma i tankeverkstaden om några månader. Borde göra det, men hur gör man?
Virklig fine de er. Perfekt bryster 🤭
👍

Liiina
Kvinna ·
Jättefina!
Vad har du för eget bröstmått och hur många cm är du runt om bröstkorgen? :)
Tack!
Jag ar ca 74 cm under och ca 12 cm breda bröst.
Jättenöjd än så länge bortsett från ovanstående "problem"

Liiina
Kvinna ·
Virklig fine de er. Perfekt bryster 🤭
👍
Åh, tack!
Det värmer! :)
vad fina dem är 👍, tänk bara att det bli bra och var positivt