Wirre
Kvinna ·
4 veckor 500cc BILD
Tänk att det redan är en månad, galet vad tiden går. Här är i alla fall mina bröst efter 4 veckor är nöjd och så men tycker dom är små?! Alltså jag trodde aldrig jag skulle säga detta. Är nöjd med formen men jag tycker profilen börjar bli lite för rak och skidbackig. Men helt klart bästa saken jag gjort!!
Sortera efter

reinalinda
Kvinna ·

Tänkaren
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Små?!
De ser naturligt stora ut och passar jätte fint på din kropp! :)
Du kansk ehade någon annan bild i huvudet innan operationen som gör att du tycker de känns små? Men helt klart ett fint resultat! :)

Darkness
Kvinna ·
Jättefina!
Haha jag känner lite likadant som dig, att dom ändå är något små :P Men det är framförallt när jag har kläder på mig, får se sen hur det ser ut med bikini. Då borde man ta en helkroppsbild och kolla på. Blir inte alls samma sak som att se sig själv i spegeln. Oftast så ser man ju sig själv annorlunda än vad andra ser än. :)

Curlsandcurves
Kvinna ·

Emzzii
Kvinna ·

Annielilja
Kvinna ·
Jättefina! 👍 Jag tycker absolut inte att de är små. Du uppfattar nog dem som det för att den mesta fyllnaden ser ut att ligga på bredden och inte i putet.

Annaas
Kvinna ·

Wirre
Kvinna ·

Wirre
Kvinna ·
Jättefina, förstår att du är nöjd!
Tycker absolut inte att de ser små utan stora på ett fint sätt.
Åh det jag vill helst av allt är att mina bröst får mycket skidbacke tycker det är fint, men brösten borde väll typ "stanna där de är" när du slutar använda bröstbandet (vilket jag förstått att de flesta gör efter 4 veckor).
Ser att du valt Mentor, var det någon särskild anledning till att du valde det över Perthese? Håller på och funderar lite på vad jag ska välja av dem nämligen..
Nä om man tittar på bhn så är den som ett tält och varje gång tänker jag den kan aldrig passa, men jo det gör den haha. Lite då går det upp för mig att dom är inte små. Jag är väldigt nöjd :) Jag tycker också skidbacke är jättefint men jag har alltid varit så himla platt upp på bröstet så därför ville jag inte ha för mycket skidbacke för att få känna lite volym där ;) Jag är ingen expert men jag valde Mentor eftersom Mentor är FDA-märkt och CE-märkta vilket inte Perthese (endast CE-märkt) är så det kändes som en trygghet, sen har mentor valt att sluta tillverka Perthese så där kom nog det avgörande :) Hoppas det hjälpte lite.

Wirre
Kvinna ·
Tänkaren, Emzzii, Darkness: Tack så mycket tjejer!!Ja alltså jag har alltid haft bombshell så dom som vet om min operation har faktiskt sagt att dom inte ser skillnad, men hade jag haft en "vanlig" bh så hade dom sett, var ju helt platt. Jag är ju också van vid bombshell-utseendet så det kanske är därför jag tänker samma att det inte syns i kläder. Just nu är jag väldigt nöjd men vem vet kanske om några år går jag upp lite mer ;) Har vant mig så sjukt mycket vid mina bröst nu och lider nog av storleksblind syndromet haha.
Annaas, Annielilja, Asirnas:Tack så mycket!! Tror jag har blivit storleksblind deluxe, kommer till och med på mig själv när jag tänker "det är inte så stor skillnad från innan" då tittar jag på bilder sen innan och jo det är megaskillnad!! Det syns inte jättemycket i kläder fast det beror på, har jag en lite större tjocktröja så märker ingen, hade jag haft ett linne på så hade det verkligen märkts, antar det är en bra egenskap att kunna framhäva och dölja :) Min bild av det hela har faktiskt varit såhär så jag är ju väldigt nöjd med resultatet, har till och med gått upp 100cc från vad jag tänkte först hehe.
Jättefina, förstår att du är nöjd!
Tycker absolut inte att de ser små utan stora på ett fint sätt.
Åh det jag vill helst av allt är att mina bröst får mycket skidbacke tycker det är fint, men brösten borde väll typ "stanna där de är" när du slutar använda bröstbandet (vilket jag förstått att de flesta gör efter 4 veckor).
Ser att du valt Mentor, var det någon särskild anledning till att du valde det över Perthese? Håller på och funderar lite på vad jag ska välja av dem nämligen..