Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Darkness profilbild

Darkness

Kvinna ·

13 jan, 2015

4 veckor gamla - 500 cc - runda - bakom

Bröstförstoring

Nu är mina bröst snart 4 veckor! Dom har mjuknat till sig en hel del. 

Ärren ser jättefina ut (eller hur?), syns knappt trots att dom inte ens är 4 veckor (!)

Jag älskar mina nya vänner!!! :D  Nu är det bara göra sig lite fit så man är redo för beachen 2015 :)

18

Sortera efter

Vonkan

Kvinna ·

13 jan, 2015

Jätte fina verkligen
Gilla

Nimue_

Kvinna ·

13 jan, 2015

Grymt fina! Hade verkligen velat få ett sådant resultat! :)

Gilla

Darkness

Kvinna ·

13 jan, 2015

Tack tjejer! Nu äntligen så har man en kroppsdel som man är riktigt nöjd med!!! :D 

Gilla

Lumiess

Kvinna ·

13 jan, 2015

Så himla snygga!
Gilla

Darkness

Kvinna ·

14 jan, 2015

Lumiess skrev:
Så himla snygga!

Tack! Dina är också grymt snygga och har blivit det väldans fort! :D

Gilla

Lumiess

Kvinna ·

14 jan, 2015

Darkness skrev:

Lumiess skrev:
Så himla snygga!

Ja, jag har förstått att det gått ganska fort med tanke på vad andra skrivit där det tagit längre tid. Får bara hoppas att de behåller formen nu då :)
Gilla

Darkness

Kvinna ·

14 jan, 2015

Lumiess skrev:
Darkness skrev:

Lumiess skrev:
Så himla snygga!

Ja, jag har förstått att det gått ganska fort med tanke på vad andra skrivit där det tagit längre tid. Får bara hoppas att de behåller formen nu då :)
Precis! Haha, känner du också att man hade faktiskt kunnat tagit lite större? :P
Gilla

Unknown

Kvinna ·

14 jan, 2015

Dom är jättefina! :D Och ärren ser fina ut med, hoppas jag får sånt fint resultat när jag väl gör min op :D

Gilla

Lumiess

Kvinna ·

14 jan, 2015

Darkness skrev:
Lumiess skrev:
Darkness skrev:

Lumiess skrev:
Så himla snygga!

Precis! Haha, känner du också att man hade faktiskt kunnat tagit lite större? :P
Ja, det har jag nog känt men är på det stora hela väldans nöjd! :) Då får man ha i åtanke att jag från början var inne på ca 350 cc. Men så blev det aningens större i slutändan, haha..
Gilla

maure

Kvinna ·

14 jan, 2015

Nu ser jag bara dina påklädda bilder då jag inte är silvermedlem ännu - men de ser himla fina ut! Jag har själv beslutat mig för att lägga in samma storlek på implantat och har varit lite rädd att det ska ska bli görstort men det ser väldigt proportionerligt och fint ut på dig :) Känner mig lite lugnare nu..
Gilla

Darkness

Kvinna ·

15 jan, 2015

maure skrev:
Nu ser jag bara dina påklädda bilder då jag inte är silvermedlem ännu - men de ser himla fina ut! Jag har själv beslutat mig för att lägga in samma storlek på implantat och har varit lite rädd att det ska ska bli görstort men det ser väldigt proportionerligt och fint ut på dig :) Känner mig lite lugnare nu..

Tack! :)

Jag var också nervös över att det skulle bli alldeles för stort, men när jag sett bilder på dom som har lagt in 500 så har det inte sett groteskt stort ut :) Jag är väldans glad över att jag inte tog mindre än 500. Precis som många andra säger så skulle jag faktiskt ha kunna tagit lite större utan att det skulle se jättekonstigt ut :P Enligt mig iaf!

Gilla

Nimue_

Kvinna ·

15 jan, 2015

Unknown skrev:

Dom är jättefina! :D Och ärren ser fina ut med, hoppas jag får sånt fint resultat när jag väl gör min op :D

Oj vi hr typ identiska mått :) hur mycket funderar du på att lägga in (nyfiken) ^^.

Gilla

Unknown

Kvinna ·

15 jan, 2015

Nimue_ skrev:

Unknown skrev:

Oj vi hr typ identiska mått :) hur mycket funderar du på att lägga in (nyfiken) ^^.

hahah vad roligt :D när jag var på konsultationen så sa sköterskan att 450 cc skulle sitta fint men 505 skulle också passa :), så vet inte riktigt, har inte bestämt mig om jag ska välja Citadell eller L&E....beslutsångest, jag gjorde ju dock konsultationen på KKAB, så vet inte om dom på citadell eller L&E skulle rekommendra samma storlek, men det är väl någonstans där som jag själv skulle vilja ha :)

Gilla

Nimue_

Kvinna ·

15 jan, 2015

Unknown skrev:

Nimue_ skrev:

Unknown skrev:

hahah vad roligt :D när jag var på konsultationen så sa sköterskan att 450 cc skulle sitta fint men 505 skulle också passa :), så vet inte riktigt, har inte bestämt mig om jag ska välja Citadell eller L&E....beslutsångest, jag gjorde ju dock konsultationen på KKAB, så vet inte om dom på citadell eller L&E skulle rekommendra samma storlek, men det är väl någonstans där som jag själv skulle vilja ha :)

Okej :) jass jag har mailat min klinik nu då jag nu på efterhand har funderat på 500cc, fast vi kom medfram till 450cc HP på konsultationen, men nu efter ristestet har ja vant mig lite. Sedan har jag typ mindre än100cc i egen vävnad så villju absolut försäkra mig om att jag får stora. Men sedan är jag ju så nätt i kroppen så jag vill inte att det ska se groteskt ut >< så att alla sedan stirrar å tänker... va fan har hon gjort?! haha! värsta mardrömmen ju! XD

Gilla

maure

Kvinna ·

15 jan, 2015

Nu blev jag silvermedlem så kan äntligen se bilder
Gilla

maure

Kvinna ·

15 jan, 2015

Allt kom tydligen inte med.. Ville bara säga att dina bröst var verkligen jättefina! :)
Gilla

Darkness

Kvinna ·

16 jan, 2015

maure skrev:
Allt kom tydligen inte med.. Ville bara säga att dina bröst var verkligen jättefina! :)
Utan att skryta men visst är dom det :D haha. Tack! :)
Gilla

Unknown

Kvinna ·

16 jan, 2015

Nimue_ skrev:

Unknown skrev:

Nimue_ skrev:

Unknown skrev:

Okej :) jass jag har mailat min klinik nu då jag nu på efterhand har funderat på 500cc, fast vi kom medfram till 450cc HP på konsultationen, men nu efter ristestet har ja vant mig lite. Sedan har jag typ mindre än100cc i egen vävnad så villju absolut försäkra mig om att jag får stora. Men sedan är jag ju så nätt i kroppen så jag vill inte att det ska se groteskt ut >< så att alla sedan stirrar å tänker... va fan har hon gjort?! haha! värsta mardrömmen ju! XD

Aaah jaaa, men det blir nog bra me :D, Jag har ganska stora höfter så sköterskan sa att det skulle se ut lite som timglas och att det inte skulle se såoproportionerligt ut även om jag tog 505, jag vill endå ha en naturlig look men stora boobs! :) haha jaa, tänker alltid att jag hellre vill vakna upp med lite för stora än lite för små....men då handlar det ju om svart och vitt, men hellre lite större om JAG fick välja. Bara det ser bra ut och känns bra! :) Men vill inte ha några bomber, vet att det är många som gillar det men det är inte det jag är ute efter :) Men får se sen vilken klinik jag väljer om dom rek ngt annat :) haha aah jag förstår men fuck dom om dom stirrar, dom vet ju inte din story och om dom dömmer så är det ju bara synd om dom att dom måste dömma för du har snygga boobs! Själv blir jag skitglad när jag ser tjejer med snygga boobs, har inte varit så svartsjuk av mig och brukar alltid heja på att människor ska vara nöjda med sig själva oavsett om man väljer op eller ngt annat (bara man inte trakasserar andra)! :D

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem