tuttsan86
Kvinna ·
4 veckor gamla 500cc framför tuttar *bild* *före och efter*
Nu har det gått 4 veckor, brösten börjar runda till sig och blir mjukare för var dag, är jätte nöjd med formen på dem men önskar nog ändå att de hade varit lite större.. Jag lade in 500cc i varje bröst och hade 75C elelr 80B innan beroende på vilken BH och vilken butik.
har provat lite olika storlekar på BHar i olika butiker och jag verkar hamna på 75F eller 80DD/E, är faktist ganska besviken på att bara ha ökat 3 storlekar.. jag som trodde att man skulle gå upp ca 1 kupa per 100cc.. men å andra sidan så sade ju alla att man för större bröst efter varje graviditet och jag fick ju mindre så någonstans borde jag ju insett att så inte skulle bli fallet..
känner mig bara lite kluven just nu, hade räknat med att dom skulle bli större...
Sortera efter

via_dolorosa
Kvinna ·

Sjörövare
Kvinna ·
Superfint resultat! Du jag tycker de ser ganska stora ut i mina ögon 🤭

GoldenHeart
Kvinna ·
Vilken förändring! Snyggt :)

tuttsan86
Kvinna ·
tack va gulliga ni är!!
Jag är jätte nöjd med formen och att de ser naturliga ut för det var det både jag och kirurgen var ute efter men somsagt hade ställt in mig på att få ytterligare en eller två storlekar större på BHn så det e nog det som stör mig messt.. kanske inte ska haka upp mig på en sådan sak som BH storlek men det är ju det jag har utgått från när jag försökt bestämma vilken storlek på implantaten jag skulle ha så det e nog därför det känns konstigt...
jag visste ju att alla kroppar "äter" sina implantat olika och att vissa kan ha mycket större än man tror men jag trodde ju inte det skulle hända mig :P här var jag rädd att bli en tutt fia men tog ändå i i överkant för att inte ångra mig med att dem skulle bli försmå men så blev dom det ändå!!
jaja om några månader/år så kanske jag tycker dom passar perfekt,
någon som vet en bra och snygg BH som ger det där lilla extra om det skulle behövas?? ;)

Opticruise
Kvinna ·

daria
Kvinna ·
Grattis jag tror inte att det är ditt slutiga resultat att du hammnar på F cupan de formar sig nu kolla efter tre månader vad du har för storlek då!!! Jag har 375cc framför och har haft innan 75b nu när jag provar en E-bh passar inte. jag har nog F jag har inte många butiker att välja här jag bor så de största här är E-cupan på bh i affärer så jag väntar på att åka in till stan på change där jag ska prova större .. jag har nu snart tre månader sen jag op mig så jag vet att de har förändrats mina tuttar på de tre månader..

tuttsan86
Kvinna ·

daria
Kvinna ·
Varför ska jag ljuga för dig jag började mätta mig över bröstet när fyra veckor hade gått jag började på 96cm idag knappt tre månader jag har 100cm över bröstet så förändring har blivit och kan bli till halv ett år.. ge inte upp hopet!! ;) lycka till

tuttsan86
Kvinna ·
Jäklar vad snygga! De ser inte änns opererade ut ser så naturliga ut. Grattis till ett exemplariskt resultat 👍