Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mufflan

mufflan

Kvinna ·

4 veckors 350cc bröst. Bild! + hjälp ang Freyas storlekar?!

Bröstförstoring

Hej tjejer! Nu är mina boobisar 4 veckor. Dags att kasta läkbh:n och shoppa bygellösa bhar. Är sugen på en Freya Deco softcup. Någon som köpt den och vet hur den är i storleken? Jag har prövat bhar och kommit fram till att 65E är storleken som gäller! (Tjoho :D) Tror ni att jag kan köra på 65E på Freyan? Tillbaka till boobisarna så är dom fortf lite ojämna, ena har "ramlat ner" lite mer än det andra. Har inte ont längre, dock kan det bränna till ibland. Är väldigt öm i bröstvårtorna fortfarande. Supernöjd än sålänge :) Så värt all smärta!

25

Sortera efter

sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Wow Snygga :)))
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Sussipussi: Tack!! :) gick korren bra?
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Ja det är ok änsålänge ;) Har en bula som jag hoppas bara är svullnad och inte DB på vänster tutte, men hoppas det lägger sig. Ont gör det ju men iaf lättare än första op. Nu vill jag bara att tiden ska gå så jag slipper bröstband oså ;)
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Vad bra! Fått mer underpol nu? :) Vad skönt att höra, om man själv skulle behöva göra en korr någon gång! Ja, det är så skönt att slippa det där jädta bandet nu alltså!
Gilla
Amanda-

Amanda-

Kvinna ·

Supersnyggt! Ska lägga i ungefär samma imorgon! :)
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Amanda-: vad spännande! Kommer säkert bli kanonfint! :)
Gilla
Lillans

Lillans

Kvinna ·

Jag har 65E i de flesta bhar men i Freya Decon har jag 60E, alla verkar gå ner i underband iaf :)
Gilla
ollie

ollie

Kvinna ·

Vad snygga!
Gilla
Meloner

Meloner

Kvinna ·

Jätte snygga bröst!
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Åh tack!! :)
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Lillans skrev:
Jag har 65E i de flesta bhar men i Freya Decon har jag 60E, alla verkar gå ner i underband iaf :)
Har hört detta. Jag prövar nog också 60E. Tack för hjälpen :)
Gilla
Lillans

Lillans

Kvinna ·

Inga problem, hoppas det blir bra :)
Gilla
turisten

turisten

Kvinna ·

Snygga!

Jag har 60E i den till mina 270 cc och mina bröst ser nog ganska mycket mindre ut än dina (har bilder i min profil), så min gissning är att F sitter bättre.
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

turisten skrev:
Snygga!

Jag har 60E i den till mina 270 cc och mina bröst ser nog ganska mycket mindre ut än dina (har bilder i min profil), så min gissning är att F sitter bättre.
Där ser man! Så svårt med storlekar alltså.. Var på en bh-butik och fick hjälp med att mäta och pröva och 65E satt bäst :) me. Kan hända att F-kupa funkar med! Får helt enkelt beställa hem 2 i olika storlekar :)
Gilla
La Luna

La Luna

Kvinna ·

Så fina dom blivit du! På torsdag ä min oxså 4 v. Behöver oxså nya bhar!!:) var skickar du efter dom? Finns dom inte i butik nånstans?
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

La Luna skrev:
Så fina dom blivit du! På torsdag ä min oxså 4 v. Behöver oxså nya bhar!!:) var skickar du efter dom? Finns dom inte i butik nånstans?

Tack!:)  Åh vad kul!! Jag har inte beställt ännu, men blir nog från någon engelsk sida! Finns i butiken, men tyvärr inte i min lilla håla!
Gilla
9April

9April

Man ·

La leia har webshop med ett antal olika Freya:-) gratis frakt.
Gilla
LadySS

LadySS

Kvinna ·

Snygga!!! Grattis :-)
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

9April skrev:
La leia har webshop med ett antal olika Freya:-) gratis frakt.
Perfekt! Tack för tipset :)
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

LadySS: Åh tack :) Detsamma får jag säga!!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem