annzz
Kvinna ·
4 veckors bilder, 705 cc
Tjena tjejer.. =)
Här kommer lite 4 veckors bilder på mina 705 cc bröst!
Har fortfarande db på ena bröstet men hoppas på att det försvinner, masserar och har mig.. Haha. Syns dock inte mycket på dessa bilderna.
Vad tycker ni?
Kram på er 😀
Sortera efter

Anonym användare

vanessa82
Kvinna ·
åååå faaaan va fina dem e...helt perfekta.som jag längtar nu =) Hur tycker du att dem känns e du nöjd? hur ser de ut med kläder på? kan du inte ta en bild så man kan se.....snälla=)
kramizar

vanessa82
Kvinna ·
åååå faaaan va fina dem e...helt perfekta.som jag längtar nu =) Hur tycker du att dem känns e du nöjd? hur ser de ut med kläder på? kan du inte ta en bild så man kan se.....snälla=)
kramizar

annzz
Kvinna ·
flisan: tack ska du ha! :) Hoppas också att allt fortsätter att vara bra. hehe. db=dubbel bröst.
Mitt eget bröst och implantatet har inte smält ihop riktigt bra än på ena bröstet.
vanessa82: tack :D nje inte helt perfekta men fina! haha. Är jätte nöjd med ena bröstet och hoppas att det andra kommer att bli lika fint. Kan lägga ut med kläder + bikini nu i veckan? Så du får hålla utkik efter en ny tråd. 😀 kram

Meryl
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·
de är skitsnygga!! storleken passar dig perfekt :)
får hoppas din db försvinner, men det ser ut som det bröstet inte sjunkit helt än så de försvinenr säkert när implantaten fallit helt på plats! :)

Anonym användare
flisan: tack ska du ha! :) Hoppas också att allt fortsätter att vara bra. hehe. db=dubbel bröst.
Mitt eget bröst och implantatet har inte smält ihop riktigt bra än på ena bröstet.
Aha, förstås, borde jag ju räknat ut.... Kan se en viss liten skillnad, det gäller ditt hö bröst va? Det vänstra ser ut i mina ögon att ha kommit lite före på plats så att säga, stämmer det? (är ju helt ny på detta...) Har för mig att jag läst i andra trådar att det brukar vara lite olika i början, något bröst är lite "senare" än det andra! Hoppas verkligen att det rättar till sig!!!
Ska bli väldigt spännande att se dom i kläder! :) Ska också hålla utkik i veckan! :)

annzz
Kvinna ·
Jag korrade för att mitt (vänstra bröst på bilderna) satt för högt upp, .. Men de bröstet sitter fortfarande lite för högt, men inte alls som innan :) så är nöjd. kolla i mitt galleri hur det såg ut innan min korr och storleksbyte. =förjävligt.
är nöjd jämfört med innan iaf, jag kan inte få perfekt bröst pga av mitt dumma utgångsläge😀

GoldenHeart
Kvinna ·
Jättesnygga!! De ser väldigt fint ut till din kropp, stora, men inte för stora :D

Anonym användare
Ok, jag förstår. Tack för du delar med dig, lär mig så mycket! Hoppas verkligen som sagt att det rättar till sig, så mycket som det går!! Sköt om dig noga nu!! :)

Anonym användare
Skitfina e dom ju!!!

Anonym användare
o vad fina dom e :o)

annzz
Kvinna ·
Tack tjejer =) Imorgon ska jag börja med vanlig bh igen, ska bli skönt! haha!! 😀

guldskor
Kvinna ·

Anonym användare
Jättefina bröst du fick med 705 cc Annzz!!! Jag var lite lik dig i utgångsläget och har lagt in 425/450 cc och har nu efter 2 månader ännu inte den rundningen under brösten som jag vill ha... ser att du hade lite så med dina första 550 cc och undrar om det bara är den större implantatstorleken som gjort att du har så fin rundning under nu eller om kirurgen gjorde ngt mer? Tänker utifall jag skulle behöva en korr ngn gång i framtiden hur man kangöra för att få till den där rundade underpolen... kram norrland

annzz
Kvinna ·
Guldskor: tack så mycket gumman, jo de är verkligen mycket snyggare! Det är jag jätte glad över! Storleken känns väldigt lagom nu, är nöjd med storleken faktiskt! kram
Norrlandstuttar: Åh tack! 😀 jag vill också ha mer runda bröst men tror inte att jag kommer få det tyvärr, fick det ännu mindre i 550 cc som du säger. Men tror inte att det är storleken! Handlar nog mkt om utgångsläget.. Är du nöjd med dina nya? Kram

Anonym användare
Hej, njaaa... jag är inte nöjd med formen har oxå db på ena vilket jag stör mig på (och gör allt för att få bort...) plus att jag vill ha dem runda. Tänker i bland att jag ska korra, göra vårtgårdsplastik men i nästa stund känns det som att jag kan acceptera dem som de är, för de är snygga i bikini... Vi får väl se vad som har hänt om ett par månader till, de är två månader nu och de är ju bättre än i början så har man tur kanske de hänger till sig och blir lite rundare nertill med tiden. Men jag blir avis när jag ser hur fin form dina fick med nya implantat...då vill man korra!!!!!! Sänkte kirurgen bröstvecket mer andra operationen?
Mvh norrland

Anonym användare

tinkerbell1
Kvinna ·
Jättefin är du o de passar din kropp perfekt! nu är det snart min tur..spricker snart!!!!=))))

annzz
Kvinna ·
tinkerbell1: åh va snäll du är, tack!! :) Ja herregud, på måndag ju? Helt otroligt va tiden gått fort alltså. Lycka till!!
Åh, de är verkligen stora!! :) Ser ut att kunna bli väldigt bra form väl (är ju inte nån fena direkt....) Hoppas att läkning och rehabilitering fortsätter så fint! :)
(PS. Måste bara fråga, db? Vad står det för nu igen...?)