Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
9April

9April

Man ·

4 veckors Citadell-Cosmo-bröst-550 cc *Bilder*....

Bröstförstoring

Nu är mina Cosmiska Citadellbröst snart 4 veckor. Jag är så glad att jag har gjort det o jag älskar mina nya vänner! Jag känner mig mycket finare o mer bekväm med min kropp nu. Det har varit en ny erfarenhet att hitta BH o bikini, sånt tänkte man inte på förut. Framförallt har det varit en dyr erfarenhet;-) Här är lite bilder på mina vänner.

17

Sortera efter

Quvie

Quvie

Kvinna ·

Jättefina!:)
Gilla
Bröstfix

Bröstfix

Kvinna ·

Wow :D riktigt fina tuttisar! Stort GRATTIS!
Gilla
Afrodite1

Afrodite1

Kvinna ·

Du kan verkligen vara nöjd :-) Hoppas jag får lika fint resultat. Jag skall op mig på måndag på citadell av Jörg och vi har nästan identisk vikt och längd och ålder. jag planerar 600cc mentor släta hp. Skulle du inte kunna lägga upp en före bild så man kan se utgångsläget, jag ser att du hade 70B vilket är något större än vad jag har idag utan implantat (tror jag). Vilken typ av implantat har du haft?
Gilla
Blondie79

Blondie79

Kvinna ·

Superfina!!!!!!!! men oj så förvånad jag blev när jag såg att det var 550cc. Där ser man verkligen att man inte ska stirra sig blind på siffror. Tänkte spontant 250cc........... Men du är ju visserligen lång. Jag har 375 och mina ser mycket större ut.

Men jäkla snygga är de!! Stort grattis till dig och dina nya!!!
Gilla
9April

9April

Man ·

Tack fina tjejer;-) Vad glad man blir av snälla kommentarer!! ja jag tycker inte heller de ser så stora ut, fast de ser större ut i verkligheten tycker jag:-) Afrodite: jag har Perhese textuerade, den mjukaste varianten. Jag tror inte jag har nån avkädd förebild:-( jag ska maila Peter på tis, då kan ja be honom maila förebilderna som han tog innan op. Men ja kan rota i mitt album o se om jag har nån bikinibild.
Gilla
Stumpaan

Stumpaan

Kvinna ·

Jag kan inte se bilderna, är de bara för jag endast är brons medlem?
Gilla
9April

9April

Man ·

Ja man måste vara silver...:-(
Gilla
Flisan69

Flisan69

Kvinna ·

Grattis! Superfina!
Ser varkern för stora eller för små ut. Passar kroppen din jättebra! 👍
Gilla
Pilutta74

Pilutta74

Kvinna ·

Riktigt snygga bröst. Grattis!!!
Gilla
MissFiona

MissFiona

Kvinna ·

Super fina!!!
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

SÅ himla snygga!! :D
Gilla
9April

9April

Man ·

Tack alla gulliga!! :-)
Gilla
flamsa

flamsa

Kvinna ·

Attans vad synd att jag inte ser, ska opereras på tisdag vi har nästan samma längd och vikt och jag ska lägga i 580cc. Förhoppningsvis blir jag silver medlem innan tisdag så jag kan lägga upp mina fina sen :)
Gilla
9April

9April

Man ·

flamsa skrev:
Attans vad synd att jag inte ser, ska opereras på tisdag vi har nästan samma längd och vikt och jag ska lägga i 580cc. Förhoppningsvis blir jag silver medlem innan tisdag så jag kan lägga upp mina fina sen :)
Släng upp nån avklädd på dina bröst hur de ser ut nu så går det fortare:-) sen kan du gå in på min sida o se hur de utvecklats.
Gilla
flamsa

flamsa

Kvinna ·

Ja jag funderade på det men jag vill hellre ha bröst på bilden haha.. får välvgöra det ändå, kul för andra att se före och efter.
Gilla
Dewdrop

Dewdrop

Kvinna ·

Det där var de snyggaste bröst jag har sett på länge! Ofattbart att de bara är fyra veckor! Har man gått via armhålan eller under bröstet? Det är ju inte ett enda blåmärke, jag häpnar. Efter fyra veckor var jag fortfarande gul, blå och gredelin. Och lite grön också faktiskt.
Gilla
9April

9April

Man ·

Dewdrop skrev:
Det där var de snyggaste bröst jag har sett på länge! Ofattbart att de bara är fyra veckor! Har man gått via armhålan eller under bröstet? Det är ju inte ett enda blåmärke, jag häpnar. Efter fyra veckor var jag fortfarande gul, blå och gredelin. Och lite grön också faktiskt.
;-) tack va snällt sagt! Ja genom armhålan e det:-) fast nu e de mkt snyggare tycker jag...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem