Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Boobie2018

Boobie2018

Kvinna ·

400-450 cc

Bröstförstoring

Har tittat på mängder av bröstförstoringar i olika varianter men skulle vilja se hur 400-450 cc blir ungefär efter operation från liten b-kupa! Alltså färdigt resultat med vanliga kläder på! Ni som har klädda bilder med denna storlek, kan inte ni visa hur era bröst blev? Vilken storlek motsvarar det ungefär i kupa? C, D, E? Tack raringar!

14

Sortera efter

Larisa87

Larisa87

Kvinna ·

Kolla mine bilder! Jag har 400 och 450 cc
Gilla
Boobie2018

Boobie2018

Kvinna ·

Larisa87 skrev:

Tack! Fina! Är du nöjd med storleksval? Hur mådde du efter?
Gilla
Gustavs-offer

Gustavs-offer

Kvinna ·

Larisa87 skrev:

Är dom tunga?
Gilla
Larisa87

Larisa87

Kvinna ·

Jag hade fruktansvärt ont dom första veckorna. Spesielt på morningen så gjorde det jätteont att kliva upp från sängen. Sov sittande med massa kuddar. Efter 3 veckan så blev det bara bättre och bättre. Men smärtan är väldig olik för alla. Nu kan jag sova på sidan och ryggen liggande men är lite obehagligt att ligga på sidan så gillar bäst att sova på ryggen. Tycker inte dom är tunga. Är bara jätte konstigt att ha bröst äntligen.
Gilla
Boobie2018

Boobie2018

Kvinna ·

Nu efter konsultationen har jag bestämt mig för 425 i höger och 450 i vänster! Kul att man hade ett ungefärligt hum, trots att jag inte hade någon egentlig aning! 1 vecka kvar nu!
Gilla
Hösten18

Hösten18

Kvinna ·

Hej! Va spännande:) Jag har också valt 425 cc men demi istället för high/full profile, heter ju lite olika beroende på inplantat typ. Är själv också lite nervös inför resultatet men det känns bra ändå. Har min op i slutet av sep så jag följer gärna dig och det du berättar på din resa, stort lycka till! Det kommer bli super fint :)
Gilla
Boobie2018

Boobie2018

Kvinna ·

Hösten18 skrev:

Hej! Va spännande:) Jag har också valt 425 cc men demi istället för high/full profile, heter ju lite olika beroende på inplantat typ. Är själv också lite nervös inför resultatet men det känns bra ändå. Har min op i slutet av sep så jag följer gärna dig och det du berättar på din resa, stort lycka till! Det kommer bli super fint :)

Hej, vad kul! Ja spännande hur storleken faktiskt kommer att se ut när de är på plats! Kul att du vill följa! Jag tänkte skriva en operationsberättelse och lägga upp några bilder! Bara fråga om det du undrar så svarar jag gärna!
Gilla
nathalieak

nathalieak

Kvinna ·

Hösten18 skrev:

Ska göra exakt samma storlek och profil som dig, också hos Patrik! Vilken storlek har du nu? Är lite osäker på storleken, rädd att de kan bli för stort till min kropp (väger 55kg o är 167 ungefär) men Patrik sa att det skulle bli proportionerligt. Min op är 5 nov. Skulle vara kul att följa er som gör innan :)
Gilla
Chess

Chess

Kvinna ·

Jag har 400 cc high profile men dock framför muskeln och jag tycker att de är alldeles för stora på min kropp men det beror ju mycket på längd,vikt,bröstkorgsbredd,axelbredd etc. Jag fick från 70b till 75d/e.
Gilla
Boobie2018

Boobie2018

Kvinna ·

nathalieak skrev:

Hösten18 skrev:

Ska göra exakt samma storlek och profil som dig, också hos Patrik! Vilken storlek har du nu? Är lite osäker på storleken, rädd att de kan bli för stort till min kropp (väger 55kg o är 167 ungefär) men Patrik sa att det skulle bli proportionerligt.
Min op är 5 nov. Skulle vara kul att följa er som gör innan :)

Kul! Bara att följa oss! Du har ditt att se fram emot sen! :)
Gilla
Hösten18

Hösten18

Kvinna ·

Välkommen nathalieak och va spännande! Min op är den 25/9 så jag hinner ju lite före dig. Jag är kort, 158 och väger ca 53 kg. Min önskan är också att brösten ser naturliga ut och jag står och väger mellan 425 cc och 380 cc. Patrik förslog den större just för bredden på bröstet och att det skulle få mig att bli kurvigare. Jag har tittat lite på mallen för implantaten och det skiljer ju inte mycket mellan 380 och 425, det är 0,5 cm på bredden och några millimeter på höjden... Har för säkerhets skull mailat Patrik mina funderingar och hoppas på ett klokt svar :) Tänker att jag också ska skriva en op-berättelse som Boobie2018 :)
Gilla
Pillanpro

Pillanpro

Kvinna ·

Min op är den 3/10 på art clinic i Gbg hos Per windh :) jag ör oxå kort, 157cm å 55 kg :) vill ha naturligt resultat å ska lägga in 420cc anatomiska uhp :)
Gilla
Boobie2018

Boobie2018

Kvinna ·

Hösten18 skrev:

Välkommen nathalieak och va spännande! Min op är den 25/9 så jag hinner ju lite före dig. Jag är kort, 158 och väger ca 53 kg. Min önskan är också att brösten ser naturliga ut och jag står och väger mellan 425 cc och 380 cc. Patrik förslog den större just för bredden på bröstet och att det skulle få mig att bli kurvigare. Jag har tittat lite på mallen för implantaten och det skiljer ju inte mycket mellan 380 och 425, det är 0,5 cm på bredden och några millimeter på höjden... Har för säkerhets skull mailat Patrik mina funderingar och hoppas på ett klokt svar :)
Tänker att jag också ska skriva en op-berättelse som Boobie2018 :)

Jag skulle nog ta kirurgens råd! Tänker att de kan det där och har sett resultat av sina val! Ingen större skillnad som du skrev! Spännaande! 6 dagar kvar för mig! :D
Gilla
Jhildenborg

Jhildenborg

Kvinna ·

Jag är också kort, 155cm väger ca 50 kg. Jag valde på konsultationen 400cc, provade även 375cc. Men jag kunde gå upp mer om jag ville. Nu börjar jag tänka på om jag kanske ska gå upp lite till, trots att det kändes rätt bra med 400cc. Jag vill inte att det ska bli för tungt.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem