Boobie2018
Kvinna ·
400-450 cc
Har tittat på mängder av bröstförstoringar i olika varianter men skulle vilja se hur 400-450 cc blir ungefär efter operation från liten b-kupa! Alltså färdigt resultat med vanliga kläder på! Ni som har klädda bilder med denna storlek, kan inte ni visa hur era bröst blev? Vilken storlek motsvarar det ungefär i kupa? C, D, E? Tack raringar!
Sortera efter

Larisa87
Kvinna ·

Boobie2018
Kvinna ·
Kolla mine bilder! Jag har 400 och 450 cc

Gustavs-offer
Kvinna ·
Kolla mine bilder! Jag har 400 och 450 cc

Larisa87
Kvinna ·

Boobie2018
Kvinna ·

Hösten18
Kvinna ·

Boobie2018
Kvinna ·
Hej! Va spännande:) Jag har också valt 425 cc men demi istället för high/full profile, heter ju lite olika beroende på inplantat typ. Är själv också lite nervös inför resultatet men det känns bra ändå. Har min op i slutet av sep så jag följer gärna dig och det du berättar på din resa, stort lycka till! Det kommer bli super fint :)

nathalieak
Kvinna ·
Hej! Va spännande:) Jag har också valt 425 cc men demi istället för high/full profile, heter ju lite olika beroende på inplantat typ. Är själv också lite nervös inför resultatet men det känns bra ändå. Har min op i slutet av sep så jag följer gärna dig och det du berättar på din resa, stort lycka till! Det kommer bli super fint :)

Chess
Kvinna ·

Boobie2018
Kvinna ·
Ska göra exakt samma storlek och profil som dig, också hos Patrik! Vilken storlek har du nu? Är lite osäker på storleken, rädd att de kan bli för stort till min kropp (väger 55kg o är 167 ungefär) men Patrik sa att det skulle bli proportionerligt.
Min op är 5 nov. Skulle vara kul att följa er som gör innan :)

Hösten18
Kvinna ·

Pillanpro
Kvinna ·

Boobie2018
Kvinna ·
Välkommen nathalieak och va spännande! Min op är den 25/9 så jag hinner ju lite före dig. Jag är kort, 158 och väger ca 53 kg. Min önskan är också att brösten ser naturliga ut och jag står och väger mellan 425 cc och 380 cc. Patrik förslog den större just för bredden på bröstet och att det skulle få mig att bli kurvigare. Jag har tittat lite på mallen för implantaten och det skiljer ju inte mycket mellan 380 och 425, det är 0,5 cm på bredden och några millimeter på höjden... Har för säkerhets skull mailat Patrik mina funderingar och hoppas på ett klokt svar :)
Tänker att jag också ska skriva en op-berättelse som Boobie2018 :)

Jhildenborg
Kvinna ·