meija100
Kvinna ·
400 cc
Har för två dagar sedan gjort en bröstförstoring. Hade en mini a-kupa och la in 400 cc bakom muskeln. Men tycker brösten ser väldigt små ut!!!! Hur kommer detta sig?
Sortera efter

Fridayeverday
Kvinna ·

meija100
Kvinna ·

PowerS
Kvinna ·
Tycker också att mina ser små ut och jag lade in 500 cc för snart 6 veckor sedan. Kanske blir man storleksblind? Jag har 60 F i bhstorlek nu. Det LÅTER stort, men på mig ser det så litet ut... :-P

Nooova
Kvinna ·
säg inte såhär tjejer! jag ska lägga in 550 och vill inte att det ska bli litet..

PowerS
Kvinna ·
Men jag kan inte tänka "fan, jag skulle tagit större...!" eftersom jag KUNDE inte lägga in större. Det krävs en operation TILL för att lägga in större på mig. Så jag tröstar mig med det iaf, att jag lade in så mycket det gick :-) Min kirurg ville egentligen bara lägga in 450/500, men jag tjatade mig till 500/550.

Nooova
Kvinna ·
Det är exakt likadant här. Får eg bara lägga in 450/500 men har tjatat till mig 550. Annars måste jag ha ultrahigh och lägga in 590 för att få mer volym men det blir för mkt för att va en första operation. Så jag har inget val heller :)

Malin88
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·

meija100
Kvinna ·
Nu har det gått 5 veckor och implantaten är nästan där dom ska vara (saknar lite underpol) fortfarande. Har provat bh ar och kan ha 70/75 C tycker själv dom ser ut som en b-kupa och dom syns knappt under kläder!! Hur kunde det bli så små bröst med ändå rätt så stora implantat sett till min kropp?? Ställer mig frågan varje dag!!! Har ingen bh idags läget eftersom implantaten ska sjunka ner mera. Ser brösten mycket större ut i push up?
Jag ha lagt in 400 bakom med. När muskeln slappnar av kommer de att hänga ner sig. men de beror också på vad du hade för bild av slutresultatet. Idag efter 4 månader har jag en d kupa. :)