Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Trinna profilbild

Trinna

Kvinna ·

18 jun, 2012

400 cc, 8 v *BILDER*

Andra bröstoperationer

Ja, då har de blivit 8 v gamla.

Tycker det "lösa" bröstvecket (BO) har blivit bättre, men får se vad Tuve säger i augusti...

Nu ska jag försöka njuta av sommaren!

Bjuder på lite bikini-bilder oxå!

21

Sortera efter

Nattsudden

Kvinna ·

18 jun, 2012

Fantastiskt fina:) klart du skall njuta av sommaren.. Bara vädret kommer så man jan lufta sina nya kompisar också;)
Gilla

Trinna

Kvinna ·

18 jun, 2012

Tack... Har nyss kommit hem från semester o där fick de se lite sol o känna lite vind ;-)
Gilla

gagge

Kvinna ·

19 jun, 2012

Hur gick det att simma??? Simmade själv för första gången hos päronen förra veckan, höll ju på att sjunka! Aaaahahahahaha!! Ser fint ut gumman!!!
Gilla

Polly

Kvinna ·

19 jun, 2012

Väldigt fina :) men de ser rätt mycket större ut på bilden med randiga bikinin :p

Gilla

LittleMom

Kvinna ·

19 jun, 2012

Kanon, dom har ju verkligen blivit jätte fina :)

Gilla

Trinna

Kvinna ·

19 jun, 2012

gagge:

Nja, jag kan ju knappt simma annars, men det gick bra. Höll mig på den grunda delen så när tyngden drog mig neråt kunde jag ta i med fötterna!! hahaha!!

Polly:

Tack. Har haft lite ångest över att de är så olika, men tycker det har blivit bättre, så tack...

Den randiga kanske gör att de lägger på sig vikt? ;-)

Gilla

Trinna

Kvinna ·

19 jun, 2012

LittleMom: Tack. Som sagt, mått dåligt över deras "olikhet" men tycker själv det förbättrats... :-)
Gilla

Rosenknopp

Kvinna ·

19 jun, 2012

Fina boobs Trinna :D skönt att det blivit lite bättre med bröstvecket också!! Njut av sommaren :)
Gilla

TerryP

Kvinna ·

19 jun, 2012

Jätte fina!! På dessa bilder i tråden tycker jag att de ser väldigt lika ut. Trekantsbikini är något jag aldrig har kunnat ha, men som jag hoppas på efter operationen.

Gilla

krista

Kvinna ·

19 jun, 2012

ja bikini... :) skulle vara skönt att kunna ha vilken som..

jätte fina va roligt att du är nöjd

Gilla

Trinna

Kvinna ·

19 jun, 2012

(i mitt galleri finns fler bilder. Vissa där de ser mer ojämna ut än på andra... :-( )
Gilla

TerryP

Kvinna ·

20 jun, 2012

Nu har jag tittat i ditt galleri. Visst, det ena bröstet sitter kanske liiiite längre ner, men dina bröst är enligt min smak så nära perfektion man kan komma. Försök att njuta istf att leta fel. Dessutom är de ju bara 8v gamla och inte färdigbakade än.

Gilla

Anonym användare

20 jun, 2012

Jättefina :)
Gilla

Trinna

Kvinna ·

20 jun, 2012

TerryP: Oj, tack så jättemycket. Ja, jag ska försöka njuta av dem nu. Ska köpa lite fler BHar, rensa ut i garderoben o unna mig lite nya kläder till min nya kropp! (känns dock fortfarande ovant ;-) ) Sofie1986: :-)
Gilla

Lollobo

Kvinna ·

24 jun, 2012

Jättefina! :) gjorde en bröstförstoring i onsdags, 400 cc. Är ju fortfarande lindad, men tycker dom ser så olika stora ut! :/ hoppas det rättar till sig!
Gilla

Trinna

Kvinna ·

24 jun, 2012

Det hör de säkert! Min håller fortfarande på att förändras, men tyckte det hände mycket de första 2 v, med svullnad o smärta. Hoppas läkningen går bra o att de blir lika (försök dock att inte stirra dig blind på dem, jag höll på att bli knäpp! Brydde mig inte om olikheten INNAN! O då va de ju även fula ;-))
Gilla

Lollobo

Kvinna ·

17 jul, 2012

Trinna: hade du storleksskillnad på brösten innan op?
Gilla

lillaextra

Kvinna ·

17 jul, 2012

Skitsnygga!!!! Gratulerar :)
Gilla

Trinna

Kvinna ·

17 jul, 2012

Lollobo: Nja, mer utseende än storlek. Se förebilderna.
Gilla

mayaa

Kvinna ·

17 jul, 2012

super duper fina  👍

Grattis!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem