Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lisa94

lisa94

Kvinna ·

400 cc för stort?

Bröstförstoring

Såhär nästan 2 veckor innan operationen sitter jag helt seriöst och nästan hyperventilerar. Jag behöver verkligen hjälp nu! Skulle ni vänliga själar kunna lägga upp bilder på 400 cc hur de ser ut ? Jag börjar bli rädd att dem ska bli för stora och innan var jag rädd för att dem skulle bli för små.. Jag är rätt kort 160 cm så det måste man ju också tänka på.. Hjälp mig tjejer! Sitter och tänker på nästan allt som kan gå fel,,,

13

Sortera efter

Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Jag har 400cc HP Motiva Ergonomix.

Hur cc ser ut är helt olika på olika individer.

Jag har tidigare sett 500 cc som ser gigantiska ut på vissa, och nu idga inser jag efter min operationatt jag lätt hade kunnat ha 500 cc utan det skulle se fake ut.

Men jag är nöjd med min storlek och storleken ser väldigt bra ut till min kropp :)

Frågan om dig då, ser din längd och vikt, men vad ar du för kroppsform?

Vilken profil ska du ha?

Gilla
Guppi

Guppi

Kvinna ·

Jag tänker precis samma jag ska operera mig på Tors nästa vecka 400cc! Är jätte rädd att jag ska vakna upp och undra vad f-n jag har gjort! Vill ju ej ångra mig. Men min kirurg tror att 400 blir bra då de flesta brukar önska att det hellre tog större. Det stod mellan 340 mellan profil och 400 hög, var rädd att 340 skulle bli för litet och valde då 400
Gilla
Sallys

Sallys

Kvinna ·

Precis som Asirnas skriver är det helt olika på olika personer. 

Jag är också 160 lång, la dock in 360/380 och känner mig väldigt nöjd med storleken men tror absolut att jag hade kunnat ha större utan att det skulle se konstigt ut till min kropp. Har en före- och en efterbild på min sida om det kan hjälpa dig något :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jag är precis i samma tankar! så jäkla svårt, är livrädd att 400cc blir för stort då jag är väldigt liten i kroppen

Gilla
Lunda

Lunda

Kvinna ·

Jag hade samma tankar som er. Valde mellan 380 mellan och 450 högprofil. Jag är lite större än er men är super nöjd med storleken. Absolut inte för stora!! Tror det kommer bli jätte bra!
Gilla
Duckan

Duckan

Kvinna ·

Jag har bilder på min profil, dock är mina ganska färska än. Som det skrivits tidigare är det olika från person till person hur en viss storlek ser ut på kroppen. En kompis till mig som är snarlik i kroppen har 350cc så var rädd att mina 400 skulle se gigantiska ut men det gör dom inte, alldeles perfekta till min kropp :) kirurgen ska ju vara till hjälp att vägleda utifrån ens förutsättningar och vilket resultat som önskas.
Gilla
hejsanhoppsam

hejsanhoppsam

Kvinna ·

Ska också läggga in 400 cc, är verkligen max i bredd på mig. Hoppas det blir tillräcklig skillnad mot vad jag har nu 265 :) Dock är jag inte ute efter några "fotbollar" men är man smal och tunn så finns ju risken för att implantaten syns mer och kan skapa fake look. Jag var iofs ganska liten i bysten sedan innan och inte mkt egen vävnad som täcker. Tror 400 cc blir jätte bra om man också blivit rekommenderad den storleken av sin kirurg :)
Gilla
lisa94

lisa94

Kvinna ·

Guppi skrev:
Jag tänker precis samma jag ska operera mig på Tors nästa vecka 400cc! Är jätte rädd att jag ska vakna upp och undra vad f-n jag har gjort! Vill ju ej ångra mig. Men min kirurg tror att 400 blir bra då de flesta brukar önska att det hellre tog större. Det stod mellan 340 mellan profil och 400 hög, var rädd att 340 skulle bli för litet och valde då 400

Du får gärna berätta hur din uppfattning ser ut då ang storlek! :) Lycka till!

Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

Jag har en påklädd bild på 450cc, så nästan samma. Är 159cm, och det känns inte alls för stort.

Gilla
hejsanhoppsam

hejsanhoppsam

Kvinna ·

Nu blir jag lite fundersam som är längre än er.. Om det kommer se litet ut ändå . Fast jag vet att det handlar om bröstbredden m.m.. Jätte svårt...
Gilla
lajka

lajka

Kvinna ·

hejsanhoppsam skrev:
Nu blir jag lite fundersam som är längre än er.. Om det kommer se litet ut ändå . Fast jag vet att det handlar om bröstbredden m.m.. Jätte svårt...

Vilken bröstbredd har du?
 Om du väljer mentors extra höga kan du komma upp iallafall 450cc i omkring 11cm bredd.

Skulle nog säga att mina kan se ut som en visuell C kupa.

Gilla
hejsanhoppsam

hejsanhoppsam

Kvinna ·

Hade nog inte mer än ca 10, någonting eller 11,0 nu ska jag öka 7,5 mm. Har nästan inget mellanrum kvar som det är med 265, så finns inte mycket att jobba med:P Lägger iprincip i maxbredd just nu.

Nej, jag vill nog gärna ha allergan, har disskuterat med kirurgen:)

Mina ser ut som en B-C Kupa nu. Hoppas se ut som en stor C efter operationen, alltså gå upp en storlek:) Till en ordentlig C. Har iofs 65 runtom...

Men aja, det blir större än 265 g iaf😉

Gilla
Guppi

Guppi

Kvinna ·

Opererade mig i torsdag, storleken ser bra ut än så länge :) har lagt upp bilder. Men har fortfarande rätt ont :/
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem