lisa94
Kvinna ·
400 cc för stort?
Såhär nästan 2 veckor innan operationen sitter jag helt seriöst och nästan hyperventilerar. Jag behöver verkligen hjälp nu! Skulle ni vänliga själar kunna lägga upp bilder på 400 cc hur de ser ut ? Jag börjar bli rädd att dem ska bli för stora och innan var jag rädd för att dem skulle bli för små.. Jag är rätt kort 160 cm så det måste man ju också tänka på.. Hjälp mig tjejer! Sitter och tänker på nästan allt som kan gå fel,,,
Sortera efter

Asirnas
Kvinna ·

Guppi
Kvinna ·

Sallys
Kvinna ·
Precis som Asirnas skriver är det helt olika på olika personer.
Jag är också 160 lång, la dock in 360/380 och känner mig väldigt nöjd med storleken men tror absolut att jag hade kunnat ha större utan att det skulle se konstigt ut till min kropp. Har en före- och en efterbild på min sida om det kan hjälpa dig något :)

Anonym användare
jag är precis i samma tankar! så jäkla svårt, är livrädd att 400cc blir för stort då jag är väldigt liten i kroppen

Lunda
Kvinna ·

Duckan
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·

lisa94
Kvinna ·
Du får gärna berätta hur din uppfattning ser ut då ang storlek! :) Lycka till!

lajka
Kvinna ·
Jag har en påklädd bild på 450cc, så nästan samma. Är 159cm, och det känns inte alls för stort.

hejsanhoppsam
Kvinna ·

lajka
Kvinna ·
Vilken bröstbredd har du?
Om du väljer mentors extra höga kan du komma upp iallafall 450cc i omkring 11cm bredd.
Skulle nog säga att mina kan se ut som en visuell C kupa.

hejsanhoppsam
Kvinna ·
Hade nog inte mer än ca 10, någonting eller 11,0 nu ska jag öka 7,5 mm. Har nästan inget mellanrum kvar som det är med 265, så finns inte mycket att jobba med:P Lägger iprincip i maxbredd just nu.
Nej, jag vill nog gärna ha allergan, har disskuterat med kirurgen:)
Mina ser ut som en B-C Kupa nu. Hoppas se ut som en stor C efter operationen, alltså gå upp en storlek:) Till en ordentlig C. Har iofs 65 runtom...
Men aja, det blir större än 265 g iaf😉

Guppi
Kvinna ·
Jag har 400cc HP Motiva Ergonomix.
Hur cc ser ut är helt olika på olika individer.
Jag har tidigare sett 500 cc som ser gigantiska ut på vissa, och nu idga inser jag efter min operationatt jag lätt hade kunnat ha 500 cc utan det skulle se fake ut.
Men jag är nöjd med min storlek och storleken ser väldigt bra ut till min kropp :)
Frågan om dig då, ser din längd och vikt, men vad ar du för kroppsform?
Vilken profil ska du ha?