Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pepparkakan profilbild

Pepparkakan

Kvinna ·

12 mar, 2013

400 CC HP, Citadellkliniken

Bröstförstoring

2 timmar gamla Peter Cosmo bröst! :)

28

Sortera efter

Pepparkakan

Kvinna ·

13 mar, 2013

Hej Stolthet! Aha, tråkigt att du inte kan se bilderna! Vet inte hur jag ska förklara de, Hmmm de är lagom stora, runda och lite svullna. Har du bilder på dina?
Gilla

Stolthet

/ ·

13 mar, 2013

Nä jag har inte tagit någon bra bild än. Tänkte lägga ut en bild snart men jag får aldrig någon bra vilkel på korten :(
Gilla

Pepparkakan

Kvinna ·

14 mar, 2013

GoldenHeart skrev:
Grattis till dina nya bröst!! Ser lovande ut :D
Tack du snälla :) Känns så bra med alla era fina ord! :)
Gilla

X-ray Cat

Kvinna ·

14 mar, 2013

Hej! Såg du att jag varit duktig och fixat rättvända bilder nu så att ni som tittar slipper vrida nacken ur led? ;) Svarar i den här tråden istället så slipper tråden med felvända bilder vara aktiv! Vad jobbigt det är med smärtan! Stackars dig :( Men OxyNorm har hjälpt mig enormt mkt och nu är det bara jobbigt att brösten är sååå spända, ja åsså att man nojar över allt hela tiden! :) Dina är riktigt fina, och tror inte du behöver oroa dig över resultatet iaf, det där lär ju inte kunna bli annat än superhett!! ;P Jag längtar tills man får shoppa vackra underkläder .....:)
Gilla

Anonym användare

25 mar, 2013

Jag är jättenöjd med mina älsklingar trots att vi nu snart firar 2 års jubileum:)
Gilla

Pepparkakan

Kvinna ·

25 mar, 2013

Smile2u, Super fina bröst! Och vad underbart att höra att du är nöjd med dina babies :)
Gilla

Anonym användare

10 apr, 2013

Hej Pepparkakan,
Ja, jag var också oerhört nöjd efter operationen, även nu när det snart gått 2 år. Så kul att följa fler som det går bra för, visst är de duktiga. Lycka till med allt!
Gilla

Anonym användare

02 maj, 2013

Det har idag gått två år sedan min operation och jag är jättenöjd med mina bröst. De har definitivt blivit en del av mig.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem