Mentorswede
Kvinna ·
11 jun, 2014
400 cc Mentor High Profile ser nästan ingen skillnad från innan :(( dag 7
BröstförstoringHej! Är otroligt glad som hittat detta forum där man kan läsa om andras upplevelser av bröstoperationer. Jag bestämde mig tidigt i våras för att göra en bröstförstoring med hopp om fylligare och större bröst efter 1 barn och amning sen fem år tillbaks. Jag opererade mig för 1 vecka sedan och det blev Mentor 400 cc Siltex High Profile. Kirurgen sa att han eventuellt skulle förminska vårtgårdarna också vilket jag ville. Han skulle göra något slags lyft på det viset med. Jag var jätteglad och inställd på att han skulle göra det också. Han förberedde allt inför operationen men när jag vaknade upp så berättade han inte tyckte det behövdes. Jag hade en önskebild från qvinna.info nummer 70 där och kirurgen trodde absolut att vi skulle kunna uppnå det. Jag vill inte hänga ut min kirurg då jag har stort förtroende för honom och han har sagt att vi kan åtgärda detta i efterhand om jag vill mot att jag betalar narkos och materialkostnader Max 8000 kr. Kan dock inte trycka tillbaks känslan av besvikelse som sköljer över mig nu då jag trodde att brösten storleksmässigt skulle komma nära bilden som jag visade. Sen vet jag inte alls när jag har möjlighet att ta ledigt från jobbet igen eller hur snart man kan få göra nästa ingrepp efter att nyss ha opererats. Brösten ser ut som strutar från sidan nu utan underpool och tycker fortfarande att jag see helt platt ut med sportbhn på. Det syns inte ens att jag gjort en bröstförstoring. Förstår inte hur 400 kunde bli så litet på min kropp. Och på bilden jag visade så är brösten runda och fina med perfekt underpool och bröstvårtorna är liksom lite på ovansidan av implantaten. Detta stämmer inte alls med hur mina bröst ser ut nu. :( behöver skriva av mig lite besvikelse känner jag och får nästan panik när man tänker på hur mycket man betalat för detta samt tagit 2 veckor ledigt från jobbet för ingenting. Jag tror jag hade behövt minst 575 cc och känner att jag vill ändra nu på en gång. Hur snart kan man operera sig igen? Någon som vet? Vill göra det nu :(
Sortera efter
Mentorswede
Kvinna ·
16 jun, 2014
Pygme
Kvinna ·
16 jun, 2014
Mentorswede
Kvinna ·
18 jun, 2014
Pygme
Kvinna ·