Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

400 cc v.s 425 cc High Profile

Bröstförstoring

SOm rubriken lyder....tror ni det blir stor skillna mellan dom 2 strl arna ?

Velar hit & dit för att jag inte vill ha för stora, tror ni 25 cc gör ngn märkvärdig skillnad?

7

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Näpp! :) Du kan nog ta vilken som helst utan att märka någon skillnad. :) Men bakom muskeln sägs ju 25-50cc "försvinna". Så gillar du hur 400cc ser ut så kanske du kan ta 425cc? :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Cookie skrev:

Näpp! :) Du kan nog ta vilken som helst utan att märka någon skillnad. :) Men bakom muskeln sägs ju 25-50cc "försvinna". Så gillar du hur 400cc ser ut så kanske du kan ta 425cc? :)

ja dom sa ju att 25cc skulle "försvinna" ..Men dom sa oxå att jag kommer att få D kupa efter, som då är mitt önskemål..

men när man läser om tjejer som har strl som jag liten, slapp 75C & lägger in runda 400 så är dom uppe i mellan E & H Kupa!!

Känns ju lite för stort för mig då jag inte vill skylta med min OP..

Men sen skriver vissa att det är en "Virtuell D" ..men dom har ändå H kupa..fattar inte riktigt??

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag tror att det är lättare att man ångrar sig om man tar sitt lite mindre alternativ! :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Skillnaden är mindre än 2 matskedar. Och gör ingen synlig skillnad alls. ;) Silikon drar sedan mycket större kupor än visuellt motsvarande naturliga. Detta för att sillisar är bredare & mindre följsamma, & kräver därför bredare byglar. Jag har t.ex en 60I med 530cc, men visuellt ser det endast ut som stora D kupor. Jag blir också tvungen att gå upp i kupa när jag går ner i underband för rätt stöd, något som ar vanligt för de flesta efter op.

Gilla
tinkerbell1

tinkerbell1

Kvinna ·

Du får större kup strl pga bandet knäpps längre ner vid förstoring  mindre band=högre kup strl  jag fattade inte detta heller innan=))

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

HannibalLecter skrev:

Skillnaden är mindre än 2 matskedar. Och gör ingen synlig skillnad alls. ;) Silikon drar sedan mycket större kupor än visuellt motsvarande naturliga. Detta för att sillisar är bredare & mindre följsamma, & kräver därför bredare byglar. Jag har t.ex en 60I med 530cc, men visuellt ser det endast ut som stora D kupor. Jag blir också tvungen att gå upp i kupa när jag går ner i underband för rätt stöd, något som ar vanligt för de flesta efter op.

Okey det var ju inte så mkt det inte..SÅ om jag nu motförmodan skulle få en tex. G kupa på BH strl.

Så kommer det att se ut som en D, E kupa med ögonmått?? alltså, inga bimbo bomber när man har vanliga tröjor på sig;)

& sticker dom ut från sidorna mkt när man får så pass stor stlk, så man blir bred..är lite rädd för det oxå..hihi

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Din kirurg baserar rekommendationen på din bröstbredd, alltså ska implantaten inte gå ut för mycket åt sidan.

Vad använder du för storlek nu, och vad är ditt underbystmått? Jag brukar vara bra på att gissa storlek. :D

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem