Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Quvie profilbild

Quvie

Kvinna ·

20 mar, 2013

400 egen vävnad + 500cc?!

Andra bröstoperationer
 Jag var hos comso idag och skulle göra en konsultation. Jag har gått ner mkt det senaste två åren (42kg) och hade 21cm i häng. jag hade förväntat mig ett bröstlyft men han gav mig 500cc hög profil inlägg och sa att jag inte behövde det med ett sådant inlägg.. Men det kändes jättestort!
Så sa jag att jag hellre tar ett lyft också för att få bröstvårtan snyggt och gick ned till 400 med hög profil... Men nu har jag kollat runt och 400 ser helt plödsligt ut som väldigt lite på många här. Jag har ganska bred bröstkorg också och breda höfter. 165cm lång väger 52 kg.
vad ska jag göra? Eftersom jag har 400 i egen vävnad så kan ju 400 se större ut på mig även om jag har bred bröstkorg?? eller ska jag gå upp till 450cc?? för det är det jag funderar på.. tror inte jag vågar 500..
Jag gillar milias bröst här på forumet! Vi har liknande kropp och hon har 500.. vet däremot inte hur mkt honhade i egen vävnad. https://plastikoperationsforum.se/users/milia
Detta är ett jättesvårt val verkligen.. hur tycker ni jag ska göra? ni som har lagt in 400 eller 450, hur mkt egen vävnad hade ni? gör jag rätt i att be om bröstlyft?
7

Sortera efter

Liza87

Kvinna ·

20 mar, 2013

Jag hade ca 450cc i egen vävnad och har nu 550cc placerat bakom muskeln (samt BL). Önskar jag hade haft i mer. 
Gilla

Quvie

Kvinna ·

21 mar, 2013

har du nån bild som man kan få se??
Gilla

Anonym användare

21 mar, 2013

Jag har ca 330 egen vävnad och la i 500cc hp första operationen. 21 cm från halsgrop till vårtor. Har breda axlar och höfter. 76cm under brösten. Är tränad med naturligt grov kroppsbyggnad. Såg ut som en visuell d-kupa. Samma sak med 450cc hp som jag har nu. Ska göra en ny korr och kommer få 540cc hp istället då.. tror inte det blir någon större skillnad på det visuella. Kirurgen trodde en kupa ökning i bhstorlek. Ingen märker att jag har sillisar om jag inte har något väldigt tajt så dom är inte specillt stora.
Gilla

Quvie

Kvinna ·

21 mar, 2013

shit va svååårt att välja!!! Jag vill verkligen INTE behöva göra om det igen.. jag ska flytta till NYC i början av nästa år så jag vill ha det bra direkt.. Vill inte ha för små och inte för stora. jag vill ha så stora att när man kommer in på ett ställe så ska det inte vara helt uppenbart att jag gjort bröst men folk ska ändå titta och undra ;)

Börjar undra om inte 400 är lite för lite.. men när jag testade inlägget utanpå mina egna bröst kändes det jättestort med 500. vet inte om jag ska välja 500 eller 450 nu.. jag har som sagt 400 i egen vävnad med..
Gilla

Paulinak

Kvinna ·

22 mar, 2013

Jag vet inte hur mycket egen vävnad jag hade, gjorde ett lyft och förstoring. Hade väl kanske en bkupa efter viktmedgång. La i 550 hög profil och har nu F/FF kupa.
Gilla

louisejennifer

Kvinna ·

22 mar, 2013

jag har samma problem som dig, jag har 75D som storlek nu och jag vet inte alls hur mycket jag ska lägga i. Funderar starkt på 400 eller 425. men jag vet inte hur stora dom kommer bli då! 
Gilla

Quvie

Kvinna ·

22 mar, 2013

tin skrev:
Jag har ca 330 egen vävnad och la i 500cc hp första operationen. 21 cm från halsgrop till vårtor. Har breda axlar och höfter. 76cm under brösten. Är tränad med naturligt grov kroppsbyggnad. Såg ut som en visuell d-kupa. Samma sak med 450cc hp som jag har nu. Ska göra en ny korr och kommer få 540cc hp istället då.. tror inte det blir någon större skillnad på det visuella. Kirurgen trodde en kupa ökning i bhstorlek. Ingen märker att jag har sillisar om jag inte har något väldigt tajt så dom är inte specillt stora.

har du ingen bild på dina bröst utan kläder? Hur blev det med din bröstvårta när du inte gjorde lyft? Jag försöker välja om jag ska göra lyft eller inte..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem