Anonym användare
07 okt, 2011
400 eller 375 Högprofil?
Andra bröstoperationerHej alla! Helt ny här så jag har inte riktigt förstått mig på hur man göra här :) Ska genomgå en bröstoperation den 16 November hos Gunnar Kratz i Linköping (Plastikakademin) varit på konsultation och allt känns bra, ser så fram emot det! Men till mitt lilla problem, kan inte alls bestämma mig för om jag ska lägga in 375 Högprofil eller 400 Högprofil!! Testar och testar med rispåsar här hemma men blir inte klokare. Jag kan väl tillägga att jag är 176 lång och smal, väger runt 58-60 kilo. Liten bröstkorg eller snarare tunn! Vill INTE att man ser ett par bröst det första man ser när man ser mig sen, men vill inte heller få för små. Svårt!Har ni några tips? Erfarenheter?! Hjäälp... Undrar även hur man ser bilder här? Kan inte alls hitta dit?
Sortera efter
kicki79
Kvinna ·
10 okt, 2011
Ccarolinee
Kvinna ·
10 okt, 2011
Hej, Exakt dessa 2 velade jag emellan. Jag är bara 162 lång och väger 53 kilo och på mig kan jag säga att dom inte ser ett dugg opererade ut. I kläder ser dom tillochmed små ut fortfarande. Med din längd och vikt kan du säkert gå upp istorlek men förstår även om du är lite skraf för det eftersom du inte vill att man bara ska se ett par bröst. Jag har 400 och är väldigt nöjd men jag ville ha ett taturlligt resultat. Kan tillägga att det kändes mkt mkt större med ristestet.
Lycka till=)
Juli11
Man ·
10 okt, 2011
kottbitten
Kvinna ·
10 okt, 2011
Vi har samma problem.. Velar också mellan 375 och 400cc hp..
Anonym användare
19 okt, 2011
Tack för svar!!
Ja usch det är jättesvårt! Riktigt i-lands problem dock :) Kanske ser 400 för smått ut på mig? Har ju väldigt liten bröstkorg, inåtsjunken kan man väl kanske säga (låter ju fantastiskt vackert, eller inte..) Men jag är rädd för att få för små och för stora.. vill ha lagom! Hur mycket "felar" ristestet tror ni??
Dum fråga kanske, men vad är "nästa" storlek över 400? 425 då eller?
Kan man söka på bilder här så man kan se andra som lagt in 400 högprofil?
Kottbitten: Har du bestämt dig??
Anonym användare
19 okt, 2011
Tack för svar!!
Ja usch det är jättesvårt! Riktigt i-lands problem dock :) Kanske ser 400 för smått ut på mig? Har ju väldigt liten bröstkorg, inåtsjunken kan man väl kanske säga (låter ju fantastiskt vackert, eller inte..) Men jag är rädd för att få för små och för stora.. vill ha lagom! Hur mycket "felar" ristestet tror ni??
Dum fråga kanske, men vad är "nästa" storlek över 400? 425 då eller?
Kan man söka på bilder här så man kan se andra som lagt in 400 högprofil?
Kottbitten: Har du bestämt dig??
Anonym användare
19 okt, 2011
Gunnar sa att han inte får säga vad han tycker för det kan påverka?
kottbitten
Kvinna ·
19 okt, 2011
- Nä har inte bestämt mig än... kirurgen sa att jag kunna besämma mig på operations dagen så det blir väl säkert då jag kommer bestämma mig.. :)
Malin88
Kvinna ·
20 okt, 2011
Noveliasmamma16
Kvinna ·
06 jun, 2017
Så pass lite skillnad på implantatenkommer knappt var någon skillnad på det färdiga resultatet.
Vad tyckte läkaren? Jag tror personligen att du kan välja de större implantaten utan oro att de ska bli för stora. :-)