Fear
Kvinna ·
27 sep, 2010
400cc, 10 dagar... när försvinner blåmärken?!
BröstförstoringHellu... nu är mina tuttar 10 dagar. Har fortfarande jobbiga blåmärken. Är det tecken på blödning eller? Trivs bra med storleken, känns på gränsen till för stora men jag vänjer mig väl. Tror inte det hade fyllt ut ordentligt med mindre cc. Så vad säger ni, när kommer mina blåmärken försvinna?
Sortera efter
Malin88
Kvinna ·
27 sep, 2010
o0ojennyo0o
Kvinna ·
27 sep, 2010
Riktigt fina! 👍 Storleken är perfekt (de ska ju se stora ut utan kläder;-)) du kan fortfarande "klä bort dem" om du vill :)
Anonym användare
27 sep, 2010
Blåmärkena brukar vanligtvis försvinna efter 2-3 veckor =) Du behöver nog inte oroa dig för blödning :)
Fear
Kvinna ·
27 sep, 2010
Malin: gullig du är, du snålar inte med komplimanger... det gillar jag :)
Jenny: Tusen tack! Haha, ja du har rätt. I kläder ser det faktiskt rätt stort ut ändå, men inte så man tänker "det där måste vara fake", utan mer "vilken tur hon haft med tuttarna".
Utan kläder tänker man kanske "vilken grym kirurg har gjort detta? ;)" hahah...
ankiii: ok, tack :) det känns bra!
Malin88
Kvinna ·
27 sep, 2010
varsigod :) ingen mening o va tyst när de är jättefina :)
Anonym användare
27 sep, 2010
Shiiit gumman vilka kanonfina boobisar du har!
Magnus är såå duktig ;D
Och du behöver inte vara orolig för blåmärkena , dom försvinner om någon vecka.:)
Fear
Kvinna ·
27 sep, 2010
Dyssa: Tack vännen :) Nu får du se till att lägga upp bilder på dina med så får jag se hur dom ser ut, är helt hundra på att dom är minst lika fina som mina :)
Anonym användare
28 sep, 2010
Faar: Nu har jag lagt upp några bilder, så skynda dig kolla!! :D
Malin88
Kvinna ·
28 sep, 2010
Fear
Kvinna ·
28 sep, 2010
Men WOW vad fin form dom har, REDAN. Ser ju fasen läkta ut. Var det TRE dagar efter operation?? Grattis, skit snygga verkligen. Hur har du vant dig med strl? :)
Anonym användare
29 sep, 2010
Malin88 : Tack så mycket, vad söt du är :) Jag är jättenöjd, dock är man väldigt storleksblind tur man har en pojkvän som intalar mig att dom är stoora :D
Faar: Tycker du? :) Jo, bilder är tagen någon minut efter jag slitit av mig bandaget :D När jag tog av mig bandaget och dom ''ploppade'' ut så tänkte jag : shiiiit , vilka stora tuttar. Men efter ca 30 min kändes det som jag haft dom hela livet och att dom inte så stora längre :P
Anonym användare
30 sep, 2010
Wow vad snygga, grattis!
Fear
Kvinna ·
30 sep, 2010
emme88: tack tack :)
Anonym användare
13 dec, 2010
Fear
Kvinna ·
14 dec, 2010
Hej! Ja det har jag gjort :-)
Jag är nöjd med både brösten och bemötandet. Opades av Magnus Andersson! Det tog ungefär 1 månad tills jag var "hel" efter blåmärkena. Jag rekommenderar varmt läkarhuset norr till dig :-)
Fråga gärna om du har fler frågor.
Anonym användare
14 dec, 2010
Jag är nöjd med både brösten och bemötandet. Opades av Magnus Andersson! Det tog ungefär 1 månad tills jag var "hel" efter blåmärkena. Jag rekommenderar varmt läkarhuset norr till dig :-)
Pass upp för kirurg här bara!
Fear
Kvinna ·
14 dec, 2010
Vadårå?
Anonym användare
14 dec, 2010
Vadårå?
Det finns väl fler kirurger på kliniken, och vad jag vill minnas, har vi några som inte är så nöjda med några/ngn av dem.
Anonym användare
14 dec, 2010
eva
Kvinna ·
14 dec, 2010
Jag hade / har blödning i mitt vänstra. Så titta på dom bilderna så tycker du att dina blåmärken e och är normala.
Mina börjar oxå försvinna så var bara lugn !!!!
Lycka till !!! och skitsnygga tuttar föresten !!!!
superfina!! jag har också blåmärken, tror inte de är nåt farligt. min kirurg sa inget om det iaf. Men de har ju blivit mindre o mindre sen operationen fast de går sakta bort