Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mayaa

mayaa

Kvinna ·

400cc bakom,8 veckor gamla

Bröstförstoring

I Måndags fyllde tuttarna 8 veckor :) Och shit vad nöjd jag är med dom, måste vara det bästa beslut jag någonsin tagit :) Wohooo! Fast har fått lite rippling på utsidan av brösten =/ Men det syns ju bara om jag är naken och lutar mig framåt jätte mkt, och hur ofta står man så? Så länge jag inte får i klyftan bryr jag mig inte. La in 6 nya bilder i mitt silvergalleri ocskå men kan inte välja just dom när jag ska lägga till bilder här, varför har de blivit så? Tråkigt men ni kan in och kika på min profil istället. Dom 6 översta bilderna i silver :)

kram

21

Sortera efter

nichole86

nichole86

Kvinna ·

Verkligen gö sygga! Såna tuttar vill jag ha!

Gilla
totten

totten

Kvinna ·

Riktigt fina! Ska också lägga in 400 cc bakom på måndag.... nervöst!! :) 

Gilla
leiali

leiali

Kvinna ·

Wow, Skitsnygga!!! Förstår att du är supernöjd :)

Gilla
3lin

3lin

Kvinna ·

Gud så snygga! Det ger mig hopp om att mina också kommer bli snygga, har lika som du, men de är bara en vecka idag och kantigt fula. Nu fick jag lite hopp ;)
Gilla
mayaa

mayaa

Kvinna ·

Tack vad gulliga ni är :) Blir så glad att läsa era fina kommentarer ;) Och ni som har en op framför er, lycka till! Det kommer säkert gå super :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Supersnygga bröst!!

Jag ska på op hos Eija den 9 januari. Ska lägga in 350cc bakom, mellanprofil. Är tveksam om jag ska lägga in 325cc istället. Jag har 75A i bh och vill ha C-kupa. Vad tror du, blir det större än C-kupa med 350cc? Du som redan opat dig :-)

Gilla
mayaa

mayaa

Kvinna ·

Tack tack! :) 

Vad kul att du också ska operera dig där. Mellan 350cc och 325cc kommer det inte synas nån skillnad. Jag tror du kommer få större än C, tror på en D kupa. Nu är ju inte jag någon expert men jag tror du får en D iaf. Jag hade ju B innan och fick F och la ju i 400cc.  Man brukar säga 1 kupstorlek för varje 100cc. 

Men vad sa Eija när du var där då? :) Vad rekomendera hon?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hon tyckte att båda skulle se bra ut. Att jag kunde ta det större om jag ville även om jag är tunn och smal eftersom jag är lång. Men jag är ändå tveksam. Jag vill inte ha större än C men har gjort ristest med 300cc, dvs som det ska bli om man tar 350cc och det ser bra ut. Hon sa att man ska ta 50cc extra eftersom det "försvinner" när man lägger bakom muskeln. Men är det verkligen så att hela 50cc försvinner eller är det mindre?? Man kanske ska ta 325cc ändå...fan va svårt aaaaahhhh!

Har all svullnad gått ner för dig nu? Så det är F du kommer att ha eller hur länge ändras brösten efter op?

Gilla
mayaa

mayaa

Kvinna ·

Det där med hur mkt som försvinner är svårt att säga. Vissa säger 25cc och andra 50cc. Men jag tyckte ristestet vart rätt så likt slutresultatet. Har bild i mitt bronsgalleri som du kan se. Hade också jätte svårt att bestämma mig.

Är du säker på att du har rätt bh storlek idag? Har du mätt under brösten vad du har för mått? Du ska mäta spänt!

Jag är 72 runtom och ska använda 65 i underband för att få rätt stöd. För om du är tunn och smal kanske 75 är för stort på dig? :)

Går du ner i underband går du ju upp i kupa. Så 75A= 70B = 65C osv..

Ja nu tror jag nog att brösten har fått sin slutgiltiga storlek :) Så F blir de.

Gilla
loonette

loonette

Kvinna ·

Jag kan bara se dina bronsbilder, men gud så fina de ser ut! Eija vet vad hon gör 🙂

Gilla
mayaa

mayaa

Kvinna ·

Taack 🙂 Japp Eija är suverän, hon vet verkligen vad hon gör 😀 Har du precis opererat dig? 

Gilla
loonette

loonette

Kvinna ·

Woohoo, nu blev jag silvermedlem så nu ser jag bilderna! Verkligen snygga, och perfekt storlek!

Ja, jag opades i måndags så mina ser lite galna ut än så länge💋

Gilla
mayaa

mayaa

Kvinna ·

Är verkligen nöjd med storleken :D tack igen ;)

Haha jo dom ser lite galna ut i början, känns som dom sitter direkt under hakan 😉  och superhårda!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Wow vilka vackra bröst! Jag är avis :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag tycker att hon verkar jätteduktig! Jag funderar faktist på att göra om mina hos henne även om jag bor i Stockholm. Hur mycket kostar det att göra det där? Jag tycker att det är jättesvårt att hitta bra ställen, speciellt när man är så orolig som jag är.
Gilla
loonette

loonette

Kvinna ·

Ja, hon är kanske inte charmig som plastikkirurgerna man ser på tv, men extremt kompetent och jag fick omedelbart förtroende för henne. Jag betalade 39000 för operationen + 500 för konsultation, då sover man över en natt på kliniken och får med sig en läkningstopp hem. 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Okej då vet jag :) hur känns det med dina bröst? Det är bra att man får stanna över. Får fortsätta fundera :)
Gilla
mayaa

mayaa

Kvinna ·

tack finabröst ;) och jag betalade samma som loonette! Är verkligen super bra att man får sova över där en natt, man blir behandlad som en prinsessa :) Rekomenderar verkligen henne. Men du kan ju gå på lite olika konsultationer och se vilken klinik som känns bäst för dig? Man ska ju sj känna att allt känns rätt med klinik och kirurg. Kan iaf säga att skulle jag göra om min op skulle jag lätt ha valt Eija igen, hon är bäst ;) 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Va roligt att du är så nöjd =) Jag har vart på proforma, ska nog tänka lite till på om jag verkligen ska göra en korrigering. Jag gillar ju mina nu, egentligen bara småsaker jag stör mig på. Men jag ska lägga upp några bilder så får ni hjälpa mig att öppna ögonen =). Jag ska absolut gå på flera konsultationer innan jag bestämmer mig för en klinik om jag kommer fram till att jag ska genomföra en op.

Tack för ditt svar =)) och jag måste säga en gång till, jättefina bröst!

Gilla
mayaa

mayaa

Kvinna ·

Vad är det för småsaker du stör dig på då? Ja lägg gärna upp lite bilder :)

Kul att du gillar mina boobisar ;) jag är som sagt asnöjd :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem