Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Larisa87

Larisa87

Kvinna ·

400cc motiva round

Bröstförstoring

Hej. Är det nån här som har opererad sig till 400cc motiva round och som vill dela före och efter bilder? Har varit på konsultation och det står mellan 400 och 500 cc men vill inte ha för stora. Tänker 400 är lagom.

10

Sortera efter

Bexan

Bexan

Kvinna ·

Jag har lagt 425 runda igår :)
Gilla
Larisa87

Larisa87

Kvinna ·

Vilken storlek var du innan och hur går det för dig?
Gilla
Bexan

Bexan

Kvinna ·

Larisa87 skrev:

Vilken storlek var du innan och hur går det för dig?

Jag hade 75C innan, jo mådde nästan som vanligt igår efter operationen men idag har de varit lite värre väldigt öm och spänd brösten jätte svullna har knappt kunnat sova. Men känner mig nöjd med brösten bara dom sjunker ner o blir lite bredare :)
Gilla
Larisa87

Larisa87

Kvinna ·

Usch... Är nog ganska så smärtsamt i början. Ska opereras om 1 vecka.. Är så nervös!! Har du förr och efter bild? Jag har samma storlek du hade innan din op. Fick ju se 3D bilder men är så svårt å veta hur det vill se ut i verkligheten.
Gilla
Bexan

Bexan

Kvinna ·

Larisa87 skrev:

Usch... Är nog ganska så smärtsamt i början. Ska opereras om 1 vecka.. Är så nervös!!

Har du förr och efter bild? Jag har samma storlek du hade innan din op. Fick ju se 3D bilder men är så svårt å veta hur det vill se ut i verkligheten.

Jag har två bilder en i brons o en i silver albumet.
Gilla
Linh

Linh

Kvinna ·

@bexan är du nöjd med Jörg? Vi klickade riktigt bra på konsultation och jag hoppas på samma bemötande vid op.
Gilla
Bexan

Bexan

Kvinna ·

Linh skrev:

@bexan är du nöjd med Jörg? Vi klickade riktigt bra på konsultation och jag hoppas på samma bemötande vid op.

Ja jag är bara nöjd med honom:) svårt o se hur resultatet kommer bli men är nöjd med de jag kan se nu:)
Gilla
Milf67

Milf67

Kvinna ·

Det ser jättebra ut! Tycker att just round är fina.
Gilla
Ruth

Ruth

Kvinna ·

Jag velar också! Det står mellan 400 och 425. På 3D-bilderna var det nästan ingen skillnad så det är så svårt! Men hellre för små än för stora för min del känner jag.
Gilla
Larisa87

Larisa87

Kvinna ·

Ja precis.. exakt så jag tänker.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem