Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Belzki

Belzki

Kvinna ·

400cc = porrfilmstuttar?

Bröstförstoring

Hej, Jag ska genomgå en bröstförstoring den 15/8. På konsultationen kom jag och kirrurgen fram att det krävdes minst 400cc ultrahög profil för att jag ska få ett bra och naturligt resultat men han tyckte att 445cc var det optimala. Jag testade inlägg på 445 och kände mig väldigt nöjd med det jag såg. Men nu till problemet, min sambo. Han är helt förkrossad över att det krävs så stora implantat för att fylla ut hänget i mina bröst. Han är helt övertygad om att jag kommer att få "porrfilmstuttar" och att alla kommer att se på långa vägar att jag har sillisar. (Kan nämna att sambon har stora problem med svartsjuka.) Jag vill göra brösten för min egen skull. Inte för någon annans. Men sambon säger att om jag gör så stora bröst så kommer han inte att attraheras av mig längre. Och han kommer aldrig tillåta mig gå i kläder som framhäver brösten. Hade det inte vart för att vi har barn ihop så hade hag bett han dra åt skogen.. Så vad tror ni? Jag är 155cm kort och väger 58kg. Jag har breda höfter och axlar- så jag är kurvig med andra ord. Kommer det att se ut som runda porrfilmstuttar eller kan jag lita på kirrurgen att det kommer se naturligt ut till mina propositioner? Skulle vi kunna ändra storlek för att er partner vill det?

10

Sortera efter

Phyllisia

Phyllisia

Kvinna ·

Första tanken som slår mig är faktiskt (hoppas du uppfattar mig rätt nu) att din sambo inte riktigt har koll på hur det fungerar med cc. Känns som att han stirrar sig blind på cc. Man kan inte säga att 400 är mkt bara sådär utan allt hänger på hur du ser ut i övrigt. Hur kurvig man är, hur mkt egen vävnad man har etc. Jag uppfattar att du har lite sån kropp som jag fast jag är lite längre och hade inget häng innan op. Jag har bredare axlar, smal midja och breda höfter. Inte jättemkt vadderingen men inte tunn heller (mer än ovanför brösten och precis under). Jag har mentor anatomiska 485cc hög profil. Jag har bilder på min profil, både klätt och avklätt. Kanske kan hjälpa dig att se hur 485 ser ut iaf. Inte så stor skillnad mot 445 på mig iaf. Har du gjort ristestet? Kanske kan vara till hjälp? Sen inte för att vara sån men tycker ärligt talat inte din sambo låter så snäll mot dig. Det är din kropp. Inte hans. Och visst ingen kan ta ifrån han hans uppfattning om vad som är attraktivt och inte men passar inte din kropp för hans smak så är det ju han som har problem. Att du inte får klä dig som du vill tycker jag låter som att din sambo behöver hjälp med sin svartsjuka. Du ska inte behöva ta hänsyn tlll han på det viset. Kram
Gilla
TEL

TEL

Kvinna ·

Gå på din känsla, din kropp och dina beslut. Det är du som ska bli nöjd. Kändes det bra, kör:-) Jag valde helt själv och min man vela inte att jag skulle göra utan tyckte att jag va fin som jag va. Nu efter när vi jämför bilderna kan han förstå varför men anser fortfarande inte att jag behövde.
Gilla
Belzki

Belzki

Kvinna ·

Phyllisia- Nej han har ingen koll. Han har kollat på bilder på kvinnor som har 400cc och han tycker att det ser gigantiskt ut. (Kvinnorna är oftast minst en decimeter längre än mig och väger 10kg mindre. Så det går inte att jämföra) Jag gick in och kollade på dina bilder (de påklädda) och min kropp är väldigt lik din. Och dina bröst ser ju inte överdrivet stora ut. Dem ser jättefina ut på din kropp! Jag har gjort ristest men har svårt att få till det med mina hängiga tuttar haha. Det sättet som sambon behandlar mig på för tillfället så får jag lust att göra ännu större i ren protest. XD Hjälp med sin svartsjuka behöver han verkligen. Efter 9 år tillsammans och två barn så tycker jag att han borde förstå att jag bara är intresserad av honom..
Gilla
Belzki

Belzki

Kvinna ·

X-woman- Tack! Det var precis detta jag behövde höra.<3 Jag ska stå på mig. Passar det inte för honom och att han tycker att jag är oattraktiv så kan han ju sticka.
Gilla
Sathewilki

Sathewilki

Kvinna ·

Håller med x-woman helt och hållet! Det är inte bröstens storlek som är bekymret - det är din kille! Lika lite som han attraheras av stora bröst borde du attraheras av en så svartsjuk kille! Nä fy, din kropp och dina bröst!
Gilla
Phyllisia

Phyllisia

Kvinna ·

Belzki skrev:

Phyllisia- Nej han har ingen koll. Han har kollat på bilder på kvinnor som har 400cc och han tycker att det ser gigantiskt ut. (Kvinnorna är oftast minst en decimeter längre än mig och väger 10kg mindre. Så det går inte att jämföra)
Jag gick in och kollade på dina bilder (de påklädda) och min kropp är väldigt lik din. Och dina bröst ser ju inte överdrivet stora ut. Dem ser jättefina ut på din kropp!
Jag har gjort ristest men har svårt att få till det med mina hängiga tuttar haha.
Det sättet som sambon behandlar mig på för tillfället så får jag lust att göra ännu större i ren protest. XD
Hjälp med sin svartsjuka behöver han verkligen. Efter 9 år tillsammans och två barn så tycker jag att han borde förstå att jag bara är intresserad av honom..

Jag lade in en klädd bild från idag till nu om du vill se andra bilder. Håller verkligen med, 10 kg mindre på både dig och mig gör ju stor skillnad. Sen ser mina rätt mkt större ut nakna men några "porrfilmstuttar" tycker jag inte de är. Sen är det ju skillnad på en naturlig look och en onaturlig.
Gilla
Phyllisia

Phyllisia

Kvinna ·

Jag håller också med x-Woman. Jag tycker i ärlighetens namn inte att han är värdig dig om han behandlar dig så. Tänk på att barn tar efter föräldrarnas beteende också. Han behöver hjälp och du och dina barn behöver ju att han hjälper sig själv om det ska fungera.
Gilla
Tyson123

Tyson123

Kvinna ·

Låt dig inte påverkas av vad någon annan tycker, förutom kirurgen då som har koll på det här och inte kommer rekommendera något som kommer se onaturligt ut. Ta mig till exempel, jag var livrädd för att bara bli två vandrande bröst, tog det minsta alternativet min kirurg rekommenderade men tror nu i efterhand att det största alternativet inte heller skulle ha sett onaturligt ut på mig. I början upplevde jag brösten som gigantiska, men det handlar ju bara om ovana. Nu är jag nöjd med storleken, tycker de se naturliga ut och passar min kropp, till och med att jag nu kunde tänkt mig lite mer fyllnad upptill. Det är din kropp och du gör ju det för din egen skull och ingen annan. Du ska bestämma storlek utifrån ditt eget tycke och smak, kirurgens råd och en dos sunt förnuft, inte utifrån din sambos åsikter och svartsjuka. Då kommer det bara sluta med att du inte blir nöjd över ditt val och slutresultatet. Tråkigt att in sambo reagerar på det sättet, tror dock att han kommer att uppleva det som positivt när de väl är på plats :)
Gilla
Banannie

Banannie

Kvinna ·

Jag har 475 och ingen har ens sett att jag förstorat brösten. Ska dock lägga i 725 cc :)
Gilla
anrli

anrli

Kvinna ·

Jag har lite tvärtom dilemma. Jag vill ha bröst som inte är jättestora. Har tillsammans med kirurgen kommit fram till att jag ska ha 400cc. Min kille vill att jag ska ha ännu större. Dock försöker jag att inte tänka på det. Jag gick på min konsultation utan killen för att jag själv vill känna efter hur jag vill att min kropp ska se ut. Så mitt tips till dej är att gå på kirurgens rekommendation om du kände dej nöjd på konsultationen. 400cc ser olika ut på alla.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem