Belzki
Kvinna ·
400cc = porrfilmstuttar?
Hej, Jag ska genomgå en bröstförstoring den 15/8. På konsultationen kom jag och kirrurgen fram att det krävdes minst 400cc ultrahög profil för att jag ska få ett bra och naturligt resultat men han tyckte att 445cc var det optimala. Jag testade inlägg på 445 och kände mig väldigt nöjd med det jag såg. Men nu till problemet, min sambo. Han är helt förkrossad över att det krävs så stora implantat för att fylla ut hänget i mina bröst. Han är helt övertygad om att jag kommer att få "porrfilmstuttar" och att alla kommer att se på långa vägar att jag har sillisar. (Kan nämna att sambon har stora problem med svartsjuka.) Jag vill göra brösten för min egen skull. Inte för någon annans. Men sambon säger att om jag gör så stora bröst så kommer han inte att attraheras av mig längre. Och han kommer aldrig tillåta mig gå i kläder som framhäver brösten. Hade det inte vart för att vi har barn ihop så hade hag bett han dra åt skogen.. Så vad tror ni? Jag är 155cm kort och väger 58kg. Jag har breda höfter och axlar- så jag är kurvig med andra ord. Kommer det att se ut som runda porrfilmstuttar eller kan jag lita på kirrurgen att det kommer se naturligt ut till mina propositioner? Skulle vi kunna ändra storlek för att er partner vill det?
Sortera efter

Phyllisia
Kvinna ·

TEL
Kvinna ·

Belzki
Kvinna ·

Belzki
Kvinna ·

Sathewilki
Kvinna ·

Phyllisia
Kvinna ·
Phyllisia- Nej han har ingen koll. Han har kollat på bilder på kvinnor som har 400cc och han tycker att det ser gigantiskt ut. (Kvinnorna är oftast minst en decimeter längre än mig och väger 10kg mindre. Så det går inte att jämföra)
Jag gick in och kollade på dina bilder (de påklädda) och min kropp är väldigt lik din. Och dina bröst ser ju inte överdrivet stora ut. Dem ser jättefina ut på din kropp!
Jag har gjort ristest men har svårt att få till det med mina hängiga tuttar haha.
Det sättet som sambon behandlar mig på för tillfället så får jag lust att göra ännu större i ren protest. XD
Hjälp med sin svartsjuka behöver han verkligen. Efter 9 år tillsammans och två barn så tycker jag att han borde förstå att jag bara är intresserad av honom..

Phyllisia
Kvinna ·

Tyson123
Kvinna ·

Banannie
Kvinna ·

anrli
Kvinna ·