cathlyn
Kvinna ·
400cc se hit!
Sortera efter

Mymlan
Kvinna ·

Trinna
Kvinna ·

Blondie79
Kvinna ·
Hoppar in här och vill också se fler 400cc.

Nesslie
Kvinna ·
Jag ska lägga in 410cc, är dock mycket kortare än dig. Kändes bra med det på konsultationen så får hoppas att det blir lika bra i verkligheten :)
Lycka till!

Miss_V
Kvinna ·

Ione
Kvinna ·
Jag la in 400/450 i mina. Är samma längd som dig så jag tror nog du skall bli super nöjd. Mina tvillingar passar mig otroligt bra. (Ibland önskar jag att de var större :P)

cathlyn
Kvinna ·
Har varit på konsultation nu och bestämmde mig för 400! Känns jättebra! :D

kaffemissbrukare
Kvinna ·
Jag har dina tuttar i favoritmappen 👍 Superfina!

sandran
Kvinna ·

Milea
Man ·
Jag har 400 bakom, de är bara drygt 3 veckor gamla......Jag är 156 lång och väger 48-50 kg och måttet under bysten är ca 60 cm .....Först upplevde jag dem som gigantiska men nu börjar man vänja sig och de känns inte alls så stora....Jag ska lägga upp bilder snarast!

cathlyn
Kvinna ·
Nej tyvärr :( Men är ganska smal. Nej dom kommer hamna 1-2 cm under mina nuvarande bröstveck, är självklart lite orolig för DB men Örjan sa att det inte kommer vara några problem då jag dels inte har några riktiga veck utan snarare en mjuk övergång och dels för att mina bröst är så mjuka så litar på honom där och försöker att inte oroa mig.
Vad var det som var problematiskt?

cathlyn
Kvinna ·
Jag har 400 bakom, de är bara drygt 3 veckor gamla......Jag är 156 lång och väger 48-50 kg och måttetunder bysten är ca 60 cm.....Först upplevde jag dem som gigantiska men nu börjar man vänja sig och de känns inte alls så stora....Jag ska lägga upp bilder snarast!
Säg gärna till när du har fått upp bilder sen :D

111
Kvinna ·

111
Kvinna ·

sandran
Kvinna ·

aussie1
Kvinna ·
Jag vill med lägga in 400, ska på konsultation idag så får se om jag ändrar mig :D
är 1,70 väger 55, tror de blir rätt bra :)

cathlyn
Kvinna ·
111: Vi har ugnefär samma utgångsläge men tror inte att jag vill gå upp mer än 400 då jag vill ha ganska naturligt resultat, provade 450 också men det kändes för stort så stannar på 400 :)
sandran: Jaha okej då förstår jag, ja kanske inte så kul att lägga in 350 när du redan har så snygga bröst, känns som för lite skillnad för så mycket pengar om du förstår vad jag menar? Lycka till och hoppas du får det som du vill :D

111
Kvinna ·

sandran
Kvinna ·

cathlyn
Kvinna ·
Ja jag vet, därför jag tog 400 och inte 375 som kändes bäst!
Japp och jag tycker att det är en jättebra storlek 👍
Du är ju mycket smalare än mig men samtidigt längre också.