Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
cathlyn

cathlyn

Kvinna ·

400cc se hit!

Bröstförstoring
Har börjat fundera på att gå upp till 400cc, har varit ganska bestämmd på 375, vet att skillnaden inte är stor men har nu fastnat för 400. Är 172cm och väger 53kg, mäter 60cm under bysten, har dessutom välldigt lite egen vävnad. Vet att det inte är långt till konsultation nu och att man kan prova där men kan inte låta bli att tänka på det!

Vad tror ni?

Några med 400 cc som har bilder?
26

Sortera efter

Mymlan

Mymlan

Kvinna ·

Japp och jag tycker att det är en jättebra storlek 👍

Du är ju mycket smalare än mig men samtidigt längre också.

Gilla
Trinna

Trinna

Kvinna ·

Jag har 400. Men är kortare o tjockare ;-) Dock upplever jag att de är lite stora. Ville inte att det skulle bli riktigt såå svårt att täcka dem ;-)
Gilla
Blondie79

Blondie79

Kvinna ·

Hoppar in här och vill också se fler 400cc.

Gilla
Nesslie

Nesslie

Kvinna ·

Jag ska lägga in 410cc, är dock mycket kortare än dig. Kändes bra med det på konsultationen så får hoppas att det blir lika bra i verkligheten :)
Lycka till!

Gilla
Miss_V

Miss_V

Kvinna ·

Jag har 375 cc, bilder finns i min profil!
Gilla
Ione

Ione

Kvinna ·

Jag la in 400/450 i mina. Är samma längd som dig så jag tror nog du skall bli super nöjd. Mina tvillingar passar mig otroligt bra. (Ibland önskar jag att de var större :P)

Gilla
cathlyn

cathlyn

Kvinna ·

Har varit på konsultation nu och bestämmde mig för 400! Känns jättebra! :D

Gilla
kaffemissbrukare

kaffemissbrukare

Kvinna ·

Trinna skrev:
Jag har 400. Men är kortare o tjockare ;-) Dock upplever jag att de är lite stora. Ville inte att det skulle bli riktigt såå svårt att täcka dem ;-)

Jag har dina tuttar i favoritmappen 👍 Superfina!

Gilla
sandran

sandran

Kvinna ·

Cathlyn vet du måttet på din egen bröstbredd? Ska han lägga i dina egna veck? Är också sugen på den storleken men verkar bli lite problematiskt tydligen :/
Gilla
Milea

Milea

Man ·

Jag har 400 bakom, de är bara drygt 3 veckor gamla......Jag är 156 lång och väger 48-50 kg och måttet under bysten är ca 60 cm .....Först upplevde jag dem som gigantiska men nu börjar man vänja sig och de känns inte alls så stora....Jag ska lägga upp bilder snarast!

Gilla
cathlyn

cathlyn

Kvinna ·

sandran skrev:
Cathlyn vet du måttet på din egen bröstbredd? Ska han lägga i dina egna veck? Är också sugen på den storleken men verkar bli lite problematiskt tydligen :/

Nej tyvärr :( Men är ganska smal. Nej dom kommer hamna 1-2 cm under mina nuvarande bröstveck, är självklart lite orolig för DB men Örjan sa att det inte kommer vara några problem då jag dels inte har några riktiga veck utan snarare en mjuk övergång och dels för att mina bröst är så mjuka så litar på honom där och försöker att inte oroa mig.

Vad var det som var problematiskt?

Gilla
cathlyn

cathlyn

Kvinna ·

Milea skrev:

Jag har 400 bakom, de är bara drygt 3 veckor gamla......Jag är 156 lång och väger 48-50 kg och måttetunder bysten är ca 60 cm.....Först upplevde jag dem som gigantiska men nu börjar man vänja sig och de känns inte alls så stora....Jag ska lägga upp bilder snarast!

Säg gärna till när du har fått upp bilder sen :D

Gilla
111

111

Kvinna ·

Jag la in 485 och mina blev för små så jag rekommenderar att ta mer än 400cc absolut. Finns inget surare än att ha betalt massa pengar och önska sig dem större efteråt när det är för sent.
Gilla
111

111

Kvinna ·

Jag la in 485 och mina blev för små så jag rekommenderar att ta mer än 400cc absolut. Finns inget surare än att ha betalt massa pengar och önska sig dem större efteråt när det är för sent.
Gilla
sandran

sandran

Kvinna ·

Okej jag förstår. Nä jag kan/ vill inte sänka mina veck pga jag har ganska skarpa veck och en del egen vävnad själv. Så Örjan kunde bara lägga in Max 350cc på då. Jag har ju ganska stor chans att få dB om jag sänker. Men jag vill helst ha minst 400 cc. Så nu försöker jag hitta folk med ungefär mitt utgångsläge för att se hur dom har gjort :)
Gilla
aussie1

aussie1

Kvinna ·

Jag vill med lägga in 400, ska på konsultation idag så får se om jag ändrar mig :D

är 1,70 väger 55, tror de blir rätt bra :)

Gilla
cathlyn

cathlyn

Kvinna ·

111: Vi har ugnefär samma utgångsläge men tror inte att jag vill gå upp mer än 400 då jag vill ha ganska naturligt resultat, provade 450 också men det kändes för stort så stannar på 400 :)

sandran: Jaha okej då förstår jag, ja kanske inte så kul att lägga in 350 när du redan har så snygga bröst, känns som för lite skillnad för så mycket pengar om du förstår vad jag menar? Lycka till och hoppas du får det som du vill :D

Gilla
111

111

Kvinna ·

Mm, men tänk på att 10% "försvinner" när implantaten är på plats. Om du ska ha bakomplacering iaf
Gilla
sandran

sandran

Kvinna ·

Ja exakt vad jag tycker oxå. Vill ju ändå att man ska se skillnad. Men Örjan verkar inte ge med sig. Han nästan total nekar mig 400cc. Lite surt nu när jag bokat op tid o allt hos honom. Vill inte skjuta upp open heller nu när jag planerat in ledighet o de från jobbet. Men jag får helt enkelt försöka övertala honom :)
Gilla
cathlyn

cathlyn

Kvinna ·

111 skrev:
Mm, men tänk på att 10% "försvinner" när implantaten är på plats. Om du ska ha bakomplacering iaf

Ja jag vet, därför jag tog 400 och inte 375 som kändes bäst!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem