Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lecta profilbild

Lecta

Kvinna ·

04 aug, 2010

Jag på Konsultation igår hos Per Windh på art klinik. 

Är det någon mer som funderat på lyft men bara fyllt ut istället?? Hur blev resultatet då?

Vi beslutade 420cc anatomiska. Det kändes bra där, men nu funderar jag på om det inte blir för stort. Vill ju inte se ut som någon porrskådis. Är det någon som har bilder på den storleken (eller ca) gärna på blogg, eftersom jag inte har tillgång till bilderna än?

6

Sortera efter

Anonym användare

04 aug, 2010

Jag har typ samma mått som du, 1.64 lång, 57kg. Jag har oxå provat ungefär samma storlek som du fast runda! funderar på 375/400 mp eller 400/425 hp.Hur stor är du runt bröstkorgen? Själv är jag 78 cm så min bröstkorg sväljer en hel del! Tyckte oxå det kändes stort efter första konsultationen, men om jag ska ta hp funderar jag på ännu större för att få mer bred på imp. Jag trodde oxå att jag kanske behövde ett lyft, men min sa att jag inte behöver det! Han kommer lägga dem framför, för att det inte ska bli db. Min kirurg sa att jag med fördel kan ta hp för att få mer lyft, men jag vet inte om jag vill ha för mycket put! Vad är det för profil på dina imp? Varför väljer du anatomiska? Anledningen till att jag väljer runda är för att jag vill ha mer utfyllnad upptill! Jag ska opa mig på art clinic i Gbg! Har du bestämt tid? Lycka till!
Gilla

Lecta

Kvinna ·

04 aug, 2010

Jag var på Art Clinic hos Ingemar Fogdestam första konsultationen. Då blev valet 375 cc runda mp. Han trodde inte jag skulle behöva lyft. Var ett gränsfall som han kallade det. Ingemar pratade inte om några andra profiler eller former. Kändes lite militärisk och alla mina frågor kändes löjliga.

Kände mig inte helt nöjd, så jag var på en konsultation hos Per också. Han var helt tvärtom. Hade jag fått hade jag lagt mig på op-bordet direkt ;)

Han rekommenderade anatomiska bakom muskeln. 420 HP. Då breddar de lite och fyller ut mer inåt eftersom jag har relativt brett mellan brösten redan nu. samt att jag får mer framåt. Han tyckte anatomiska då de ger lite lyft i sig själv. Jag vill ju inte ha "boll i påsen" effekten. och det skulle de anatomiska hjälpa till att förhindra. Och eftersom man lägger bakom förhindrar det att det ska börja hänga ännu mer senare.

Jag är 72-73 cm precis under bh:n, men har ganska välvd bröstkorg, så jag har möjligheten att göra lite bredare. Har ca 20 cm från hals till bröstvårta och ett häng på ca 3cm (har för mig att det var de måtten;) )

Gilla

Marina

Kvinna ·

04 aug, 2010

Jag har 470 cc och 200-250 cc egen vävnad, vilket ju är relevant för diskussionen . Vet inte vad du har..?

Bilder finns på min profil, och du har inte långt kvar till silver. Du kan även söka på det storleksspann av implantat du är intresserad av bland våra bilder och se hur det blivit på olika tjejer  - men det förutsätter förstås att tjejerna fyllt i den infon vid uppladdningen.

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

04 aug, 2010

Jag har gjort mina hos Per Windh, kolla in dem när du kan om du vill. Jag tycker han é en bra kirurg, proffsig o kunnig. Inte änns när jag var "jobbig" o ville ha större var det några problem 😎

Gilla

Kexet

Kvinna ·

04 aug, 2010

jag är några cm längre men väger 9 kg mindre å har 425 i varje + 250-300 i egen vävnad, dock runda å inte anatomiska, men kika på bloggen får du en uppfattning. jag ville ha fejklook å önskar jag tagit mer, tycker de är för naturliga.

Gilla

emsie

Kvinna ·

01 dec, 2013

Hur blev det med inplantatet? Jag har just varit på konsultation och vi pratade om 420 cc anatomiska framför muskeln. Nu när jag klurar så känns det alltför stort. Vill inte bli typ Natasha Peyre...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem