Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
undefined profilbild

Anonym användare

05 sep, 2010

Hej. Har blivit så velig när det gäller storleken nu,är lite mer än 1 månad kvar så ja hinner ju tänka ett tag till.är så att jag vill att det ska se ut som en D kupa,har ingen betydelse vilken kupa man måste ha på bh, bara de ser ut som en D. Har nu 70a och har tänkt lägga in 425/450 cc high profil runda mentors. Va tror ni de kommer se ut som?

Sortera efter

Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

05 sep, 2010

tror jag blir jättefint :) jag velar själv mellan 390 high o 445 ultra high, men de blir nog 390 för mig. Hur kändes det på konsultationen? Kändes storleken bra då?

Gilla
Fear profilbild

Fear

Kvinna ·

05 sep, 2010

Inte för att jag är värsta proffset, men det låter som en rimlig mängd för en D-kupa om du är såpass platt innan :) Smörj brösten ordentlgit!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

05 sep, 2010

Hej Rebecca. Det kommer bli en alldeles perfekt D-kupa 🙂

Önskar innerligt att jag hade valt 425/450cc också... 

Det kommer bli en jättebra storlek på dig och Oya är i mina ögon oslagbar på bröst så du kan känna dig helt lugn, det kommer bli superfint!!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

05 sep, 2010

Ja det kan nog bli en D. Ev lite större.

Jag har 450 och mina ser ut som en c-kupa ca. Jag är dock mycket längre och tyngre än vad du är.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

05 sep, 2010

Va så svårt på konsultationen för jag fick bara hålla implantaten framför mig och det är ju omöjligt att veta då. Men jag har gått med ristestet hemma med 4 dl och det kändes bra. Faar : när du menar smörj ordentligt är det för förebyggande för bristningar innan då?
Gilla
Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

05 sep, 2010

vad konstigt du inte fick testa. det borde man ju få göra. Ristestet visar inte samma som de gör på konsultationen. tycker inte jag iaf.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

05 sep, 2010

Tror också det kommer se ut som d kupa, men hade varit lättare om du haft bilder på dig 🙂 blir så olika på alla. Sen kommer du säkert få ha mer än d kupa i bh ju, men så är det med implantat.

Oya är super på bröst så det blir säkert ur bra vilken storlek det än blir

Gilla
 profilbild

Anonym användare

05 sep, 2010

Jag vill med ha en visuell d-kupa är lite större än dig men har fått rekomenderat

440 mellan plus eller 475 :) Så det låter nog rimligt..

Gilla
smiley85girl profilbild

smiley85girl

Kvinna ·

05 sep, 2010

vi har nästan samma mått jag väger ca 60 å är 169 lång :)

jag lade in 425/450 högprofil å landade på en 70G å 65H på change.

men dom ser inte så stora ut.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

06 sep, 2010

jag har 425/450 och har nu 70F. kolla in mina bilder så ser du.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

06 sep, 2010

men va bra då verkar det som jag kommer få den storleken jag vill ha,bara man inte tycker dom blir för stora.Man är ju så van med att inte ha någontin alls nu.Men är det många av er som fått ont i ryggen?man kanske borde börja träna ryggen nu när man ska skaffa lite större =)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

06 sep, 2010

Träna rygg, axlar och skuldror, det gjorde jag i förebyggande då jag har problem med nacke sen tidigare. Det viktiga efteråt är att du har bra BH med ordentligt stöd i underbandet så att belastningen inte läggs på axelbanden.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem