Anonym användare
425/450cc "bara" C-kupa???
Hallå. I måndags blev jag äntligen opererad. Undrar dock om det är fler än jag som har lagt in så pass stor implantat 425 vänster och 450 höger men endast fått en C-kupa? Dom är verkligen små, men såklart mycket större än vad jag hade innan. Men små för att vara så stora inlägg? Kommer dom växa till sig? Jag lade delvis bakom muskeln?
Hade förberett mig på minst en D kupa, men blev så förvånad när dom var så "små". Någon som varit med om liknande? Fick en sportBH av kliniken i stl. 80B som var på tok förstor i både omkrets och kupa. Kan ni förstå att jag började lipa när B-kupan var förstor? Här har man lagt ut massa pengar för jag vill ha stora bröst bla. så kan jag fan inte ens fylla ut en löjlig B-jävla kupa!! ;) Men bad dom skicka mig en 75 C som jag hoppas ska passa bättre!
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·

Anonym användare
va va då 85 E som ja hade efter open malin? jag fattar ennu inte dom storlekana :/

matilda89
Kvinna ·
Du har större än så, blir inte riktigt samma mått då det är en sportbh och ingen direkt kupa.
Jag har 65F/G och kan tänka mig att det är typ 75E. Dina bröst är ju jävligt nya så du får nog ge det 7-10 dagar innan du märker någon skillnad :) Gått 1 vecka för mig nu och märkte häromdagen skillnad. Tyckte min va aaas små efter operationen jag bara eeeh? Framifrån såg de ut som typ innan operationen!
Klart man blir ledsen, men lovar att du får stora fina bröst sen, sepciellt med 450cc!!

Embla
Kvinna ·

Nilsson87
Kvinna ·
Hallå. I måndags blev jag äntligen opererad. Undrar dock om det är fler än jag som har lagt in så pass stor implantat 425 vänster och 450 höger men endast fått en C-kupa? Dom är verkligen små, men såklart mycket större än vad jag hade innan. Men små för att vara så stora inlägg? Kommer dom växa till sig? Jag lade delvis bakom muskeln?
Hade förberett mig på minst en D kupa, men blev så förvånad när dom var så "små". Någon som varit med om liknande? Fick en sportBH av kliniken i stl. 80B som var på tok förstor i både omkrets och kupa. Kan ni förstå att jag började lipa när B-kupan var förstor? Här har man lagt ut massa pengar för jag vill ha stora bröst bla. så kan jag fan inte ens fylla ut en löjlig B-jävla kupa!! ;) Men bad dom skicka mig en 75 C som jag hoppas ska passa bättre!
Förts å främst, dom är inte klara överhuvud taget. Muskeln ska släppa och huden ska töjas. MYCKET kommer hända.
Men om du hade 70 AA innan, varför har då då gått upp i underbandet? Vad har du för mått under brösten? Om du kommer kunna ha 75C så får du ju se att det är en 70D. Då har du ju gått upp nästan 4 kupstorlekar. Det är väldigt mycket direkt efter operationen... Det var ju inte en B-kupa som var förstor. Det var 80B. En 90AA hade oxå varit förstort... Tänk på att ha en bh som sitter bra i underbandet. Det ska vara MINDRE än vad du är runt om.

GoldenHeart
Kvinna ·
Dina bröst är ju jättenya, så mycket kommer att hända än!!
Och som Malin skrev; en 80B är samma kupstorlek som en 75C, 70D och 65E - och eftersom du hade 70 runt om innan din operation så är det en 70D som gäller. Eller så blir det en 65E eftersom det är många som faktiskt använder för stort underband utan att veta om det.
Kram på dig!

Anonym användare
Med mina 380/410cc så har jag E-F kupa innan op:en hade jag 175cc och 200cc i egen bröstvävnad.Dina är långt ifrån "färdiga" så större kupa tror jag helt klart du kommer få!!!!!Kramiz

Anonym användare
Tack tjejer!!
Jag har 75 runtom i vanliga fall, 77cm mäter jag runtom. Men är ju en hel djungel för att lära sig allt det där! Ska jag verkligen kränga på mig en 70? Den kommer ju sitta sin tajt så det kommer göra ont?
Ja jag hoppas verkligen ni har rätt ang. storleken!
Hur länge hade ni ont och gick på smärtstillande? Tradolanet spyr jag bara av och blir skit dålig, så nu har jag fått citodon.. Men hur länge ska man käka? Har en punkt mellan brösten, typ där drenaget satt som gör så jävla ont.. ngn fler som hade så?

Nilsson87
Kvinna ·

Anonym användare

matilda89
Kvinna ·
Jag har 71cm runt och använder 65 nu på tortyrbh.. och JA det gör as ont :P Har värsta märkerna!

Nilsson87
Kvinna ·
När jag var på återbesöket en vecka efter operationen var all sorts smärta över. Men dom sista dagarna innan det kändes det som elektriska stötar i brösten typ... var verkligen obehagligt, men det varade i två dagar. Och vad jag har förstått är det från nervtrådarna som letar sig tillbaka till varandra så det är "bra" smärta :) Susigheten försvinner nog när du slutar med tabletterna :) förhoppningsvis :P