Emzzii
Kvinna ·
425cc hp 2 månader *BILDER*
Nu har det gått ca 2 månader sedan min bröstförstoring på Proforma och jag är väldigt nöjd med resultatet! Brösten är mjuka och mysiga, men sitter en aning högt upp fortfarande och ser lite "bolliga" ut. Har också börjat se några små bristningar i vissa ljus vilket känns lite synd :/ Ser dom inte alltid men på den närmre bilden här nedanför kan ni se lite grann. Dom är relativt ljusa i alla fall och syns inte i BH eller bikini vilket är skönt.
Trots bolligheten och bristningarna skulle jag aldrig välja mina små tidigare bröst framför dom nya. Är supernöjd över att jag gjorde operationen! :D (ni får ursäkta de dåliga bilderna, men hoppas man ser lite i alla fall)
Sortera efter

Ophelia
Kvinna ·

baru
Kvinna ·
Du ska verkligen vara nöjd för dom är superfina! :D

Ophelia
Kvinna ·
Du ska verkligen vara nöjd för dom är superfina! :D

Emzzii
Kvinna ·
Tack så mycket fina ni! Ja jag är väldigt nöjd över lag, men man är ju som man är. Hittar små fel på sig själv som andra inte ens tänker på :)

Ophelia
Kvinna ·

Bombini
Kvinna ·
Supersnyggt! :)

MM91
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·
superfina :) grattis till så lyckat resultat redan nu :)

Emzzii
Kvinna ·
Tack för alla fina kommentarer! det värmer :)
MM91, det var Örjan som opererade mig, ser att du opererades hos Calle. Är du nöjd hittills?

MM91
Kvinna ·

Nikepaj
Kvinna ·
Snyggt! Jag har lagt in samma cc, dock coh 2 så hoppas att de blir lika snygga som dina :D

Emzzii
Kvinna ·
Snyggt! Jag har lagt in samma cc, dock coh 2 så hoppas att de blir lika snygga som dina :D
Åh vad kul! dom blir säkert jättesnygga :D Tack!
hur kommer det sig att du valde coh 2?

Nikepaj
Kvinna ·