leadore
Kvinna ·
05 dec, 2010
430 cc 4:e dagen Visuellt b-kupa?!
Har nu opererats av Johan Rinder, lagt in 430 cc undermuskeln i högprofil (tror jag, om jag förstår namnet på implantat rätt). Haha. Jag bad först om 450 cc men han påstog att det kanske inte skulle få plats, och kanske inte ens 430 cc men han skulle kolla på operationsbordet. Hade en 75A innan typ.
430 vart det men när jag vaknade på uppvaket och kollade så var min första reaktion "Det där kan omöjligt va 430?! Dom är små :S". Även om jag räknade med att de kanske försvinner lite så tycker jag de försvunnit alldeles för mycket. Har redan börjat planera in en ny operation och vill gå upp mot 485 cc iaf. Vill inte ha megastora men jag vill verkligen ha stora och 430 cc syns knappt på mig trots att jag är 175 cm lång och väldigt nätt i kroppen (liten bröstkorg). Hört att implantaten kan släppas med efter ett tag och bli något större, stämmer det? O andra sidan har jag hört att dom krymper när svullnaden går ner :( Tycker jag ser ut att ha en b-kupa typ :S Helt förvirrad!
Vill även tilläga att jag vet att brösten är nyopererade och resultatet som är nu kanske inte är så kul men just storleken är det jag stör mig på för det känns som det kommer ju knappast ändras och då blir det en ny operation om min kirurg ens går med på det! Han använder lite speciella implantat också, monobloc heter dom och är ett franskt märke. Kan inte ens hitta min storlek 430 på deras hemsida?! Har man kanske bliivit lurad....
http://www.laboratoires-arion.com/en/systeme-monobloc-silicone.php
Sortera efter

Anonym användare
05 dec, 2010

Malin88
Kvinna ·
05 dec, 2010
430cc kan inte ge en visuell b kupa, jag va typ platt o la i 390 o mina ser rätt stora ut, men än C iaf. kan ju hänt han inte la i 430, vissa kirurger kan ändra o sen inte säga. har du din journal du kan titta i? du kanske inte får plats med 485, men prata med din kirurg.
de kommer se större ut sen, musklen o huden töjs o implantatet åker fram mer, på vissa är inläggen väldigt intryckta i kroppen o ser mkt större ut när allt släppt. försök vänta o se hur de ändrs :) 430 borde ge stora bröst fast klart längd slukar en del

Anonym användare
05 dec, 2010
Jag opererades 30 nov och tycker mina ser jättesmå ut också. Då lade jag i 480 cc och 535 cc. Vilket i praktiken inte borde kunna vara små. Var 75B innan.
Hoppas verkligen det är som Malin säger 🙂 Men det låter ju vettigt. Mina är huuuur hårda spända somhelst och sitter typ under armhålorna, inte fina nånstans än så länge. Typ fyrkantiga, knöliga och blåa .. så man ska nog inte säga så mkt den första tiden. Har ju inte ens gått en vecka ännu.
Som alla säger till mig, får jag nog även säga till dig, TÅLAMOD.
430 cc är INTE litet.

Tinn70
Kvinna ·
05 dec, 2010
430 HP finns på deras hemsida - textuerade...

Snyggo
Kvinna ·
05 dec, 2010
Hej!
Jag opererades 29 /11 415cc mina ser ut som minst en visuell c-kupa. Enligt måtten nu när de är svullna så hamnar jag på en e-kupa och jag var tom plattare än Malin innan operation. Du ska se att de släpper loss snart! Lycka till! Själv så har jag provat stygga toppar i dag och det var himmelskt kul.
Whow vilket put :)

ida2
Kvinna ·
09 maj, 2012
dina ser inte så små ut ;o tkr dom ser ut som en stor C ;o

ida2
Kvinna ·
16 maj, 2012
du har inte blviti storleksblind då? dom ser faktist inte små ut :)
Nu er jag inte opereret, ännu
Men har höret att når musklen slipper, virker de mere större. Har också set en masse bilder och tyckar att det stemmer. De förste dage er de konstigt i utseende, sen ändre de sig :)
väre lite mer tålmodigt :))