Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
leadore profilbild

leadore

Kvinna ·

10 dec, 2010

430 cc bilder

Bröstförstoring

Har äntligen blivit silvermedlem så nu kan ni se mitt resultat i silvergallieret. Är som sagt mycket missnöjd med storleken och är chockad över hur mycket större andras ser ut som lagt in till o med mindre än vad jag själv har gjort. Som ni ser på bilderna är jag nätt i kroppen så det borde ju inte kunna vara det som är problemet :S tycker dom ser mindre och mindre ut för varje dag som går och vill bara göra om dom NU! Orka vänta på all läkningstid osv för att sedan göra om dom och börja om på nytt.

Lite smått deprimerad just nu :( Men aja, i övrigt.. vad tror ni?

12

Sortera efter

optimus

Kvinna ·

10 dec, 2010

Tror allt du är lite storleksblind, tycker dem ser stora och skitfina ut!

Gilla

Anonym användare

10 dec, 2010

Dem är ju stora och fina, vänta och se så ska du se att dem ändrar sig ju längre tid som går.. :)

Man behöver tålamod i denna situation men det är nog nå vi alla tuttfior saknar 😇

Men du ska vara nöjd, verkligen..tummen upp för dina bröst!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

10 dec, 2010

tycker dom är jättefina o jag tycker de ser lite spända ut, så jag tror de kommer bli större sen när allt stretjas! de tar längre tid än man tror. på qvinna.info såg jag en tjej som la i 350cc o va helt platt, såg jättelitet ut de första veckorna men efter 3 månader va de skitstora. hoppas de växer mkt så du blir nöjd :)

Gilla

Oraklet

Kvinna ·

10 dec, 2010

Jag stämmer in med de andra tjejerna - de ser verkligen jättefina ut! Men det syns tydligt att muskeln inte har släppt. Håll ut!

Gilla

Anonym användare

11 dec, 2010

En till som håller med! De är verkligen jättefina, o inte alls små!

Gilla

Anonym användare

11 dec, 2010

Jag me tycker också dom e jättefina :)
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

11 dec, 2010

De är absolut inte små! Och de ser skitsnygga ut redan nu!

Gilla

leadore

Kvinna ·

11 dec, 2010

Tack så jätte mycket för era fina ord tjejer :) Skönt o höra att brösten i övrigt verkar någorlunda lyckade iaf :)

Gilla

Anonym användare

11 dec, 2010

Hej!

Jag har känt exakt samma som du, att mina är suupersmå och försvinner totalt i kläder.

MEN muskeln har inte släppt såhär tidigt, kolla på bilder på dem som har från de första veckorna och hur de ser ut någon månad efter. Det kommer hända jättemycket och de kommer bli större! Som alla andra säger.. muskeln har inte släppt.

Vi får försöka ha tålamod ihop! 🙂

De kommer bli jättefina!! (och är fina redan nu, så tänk bara när de är "färdiga"!)

Gilla

leadore

Kvinna ·

11 dec, 2010

Bellabellissimo > Deal på den :) Ska verkligen försöka! Det jag sett av dina bilder ser jätte bra ut förästen, är typ din storlek jag önskat faktiskt :P tycker verkligen du ska vara jätte nöjd men jag vet själv hur det är!

Gilla

Anonym användare

11 dec, 2010

Tack Leadore. Det värmer! Men ja, du vet hur det är, tankarna är svåra att släppa.

Tänk va tragiskt att man aldrig ska vara nöjd!

Men som sagt, tror inte vi ska säga så mycket ännu. Det kommer oavsett att bli bättre och bättre ett bra tag framöver. Vi har inte sett våra slutresultat på långa vägar!!

Man måste försöka tänka så, så japp, deal på tålamod!

Haha.. japp, om du valt samma strl som mig hade du säkert tänkt som jag också... OM jag bara valt 600 cc istället... Ond cirkel utan slut tyvärr! KRAM

Gilla

optimus

Kvinna ·

11 dec, 2010

Ja, försök vara positiva tjejer, de är ju precis nybakade.. Tvivlar inte på att de kommer bli perfekta! 🙂

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem