Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Gol1

Gol1

Kvinna ·

440 eller 495 blir galen

Andra bröstoperationer

Idag var jag på min andra konsultation. Kändes bra och jag provade 440 och 495. Och nu har jag sån beslutsångest så jag får psykbryt. 440 känns perfekt. 495 kändes lite för stort då Jag är smal. Men sen kan man ju inte riktigt jämföra detta med inlägg i en sport-bh och hur de verkligen blir. Eller? Jag har ju ganska mycket vävnad också. Aaaah blir galen, och kirurgen tyckte jag kunde ta 495 eftersom jag verkar vara utåtstockande och har massa tatueringar och är blond o lite mer utmanande. Men nej Gud är sjukt osäker. Han sa även att velar man Möllan 2 storlekar bör man ta den större. Nån som suttit i samma sits? Kram på er

9

Sortera efter

Drutten 76

Drutten 76

Kvinna ·

Svårt att veta. Jag har ju inte opererat mig ännu, men ska du lägga bakom så försvinner ju en del har jag hört. Det är ju ditt beslut. Jag velar ju själv emellan 450 o 500 och ska lägga framför... Ja du, det tål att tänkas på. Men de flesta säger ju som du sa: att man ska välja det största. Sjukt svårt! Kram :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Stiina

Stiina

Kvinna ·

Hej jag valde mellan samma! Jag valde eller snarare jag lät per välja då jag inte kunde själv! Hade väldigt dåligt utgångsläge om man säger så, så jag litade på hans expertis och tog 490g allegran full profile, är nöjd än så länge! Men de är bara 1 vecka!Lycka till!
Gilla
Lumiess

Lumiess

Kvinna ·

jen6 skrev:
Bli inte galen ;) Den stl skillnaden kommer ej ge någon visuell skillnad, det blir samma storlek när de väl är på plats

Är det verkligen så att det inte ger någon visuell skillnad, märks skillnaden endast i bh-storlek? Få jag provade 445cc respektive 520cc så tyckte jag skillnaden var märkbar, även visuellt.. 

Gilla
Tänkaren

Tänkaren

Kvinna ·

Kör på större säger jag bara, har själv 500 cc och är 160. Du kan kolla mitt galleri, är bara 1½ dygn gamla :)

Gilla
Annielilja

Annielilja

Kvinna ·

Beror ju på hur breda de är, hur höga de är samt vilken projektion (put). Högprofil? Mellanprofil? Vad har du för bröstbredd?
Gilla
loonette

loonette

Kvinna ·

Beror på hur noga man tittar ;) Jag har ökat 100cc och ser definitivt skillnad! Det är ju lite såhär att om det inte var nån skillnad skulle man ju inte behöva ha flera olika storlekar...

Gilla
Annielilja

Annielilja

Kvinna ·

Ett implantat med större mängd cc kan se mindre ut än ett med mindre mängd cc beroende på hur bredd och högt implantatet är. Man ska därför inte bara gå efter cc! Mina implantat som jag ska ha har större projektion än andra som har mer cc.
Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Jag vet inte minbröstbredfd. Men de är högprofil. Och enligt per var mina bröst tillräckligt breda så skillnaden skulle bli 3mm om jag tog 495. Ahh, kändes så bra med 440 när jag prova men att veta att folk oftast blir nöjd när de tar de större alternativet . Jag kommer aldrig kunna bestämma mig känna de som :(
Gilla
nina07

nina07

Kvinna ·

Ta dom större! Velade själv mellan 450 och 500 men litade på kirurgen och tog 500. Vilken TUR, hade blivit för små annars! Perfekt strl nu!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem