Gol1
Kvinna ·
440 eller 495 blir galen
Idag var jag på min andra konsultation. Kändes bra och jag provade 440 och 495. Och nu har jag sån beslutsångest så jag får psykbryt. 440 känns perfekt. 495 kändes lite för stort då Jag är smal. Men sen kan man ju inte riktigt jämföra detta med inlägg i en sport-bh och hur de verkligen blir. Eller? Jag har ju ganska mycket vävnad också. Aaaah blir galen, och kirurgen tyckte jag kunde ta 495 eftersom jag verkar vara utåtstockande och har massa tatueringar och är blond o lite mer utmanande. Men nej Gud är sjukt osäker. Han sa även att velar man Möllan 2 storlekar bör man ta den större. Nån som suttit i samma sits? Kram på er
Sortera efter

Drutten 76
Kvinna ·

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Stiina
Kvinna ·

Lumiess
Kvinna ·
Är det verkligen så att det inte ger någon visuell skillnad, märks skillnaden endast i bh-storlek? Få jag provade 445cc respektive 520cc så tyckte jag skillnaden var märkbar, även visuellt..

Tänkaren
Kvinna ·
Kör på större säger jag bara, har själv 500 cc och är 160. Du kan kolla mitt galleri, är bara 1½ dygn gamla :)

Annielilja
Kvinna ·

loonette
Kvinna ·
Beror på hur noga man tittar ;) Jag har ökat 100cc och ser definitivt skillnad! Det är ju lite såhär att om det inte var nån skillnad skulle man ju inte behöva ha flera olika storlekar...

Annielilja
Kvinna ·

Gol1
Kvinna ·

nina07
Kvinna ·