Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Findussen profilbild

Findussen

Kvinna ·

22 feb, 2013

440cc 16dagar *BILD*

Bröstförstoring
Här kommer lite bättre bilder på mina 440cc tagna med systemkameran istället för telefonbilder.
Om detta är slutresultatet för hur mina vårtgårdar kommer att se ut kommer jag antagligen att genomgå en vårtgårdsplastik inom de närmsta åren ändå!
Tycker det är helt otroligt hur Jörg har lyckats med underpolen utan en bröstveckssänkning trots mitt utgångsläge, det är mest "fluffigheten" i vårtgårdarna jag inte gillar, finns såklart en chans att de är svullna ännu!
Är efter allt otroligt nöjd med mitt resultat! Känner att de är väldigt stora men hoppas att det bara är en ovana och att de inte växer eller ploppar mer. Vad tycker ni som följt min resa? Och ni andra såklart!
Tror ni de kommer växa till sig ännu mer?
12

Sortera efter

Cazze

Kvinna ·

22 feb, 2013

Grattis du ha fått riktigt snygga bröst! Men vad är det för märke mellan brösten?
Gilla

Findussen

Kvinna ·

22 feb, 2013

Cazze skrev:
Grattis du ha fått riktigt snygga bröst! Men vad är det för märke mellan brösten?

Tack ska du ha! :D
Peter Cosmo sätter vit tejp under tortyren och Jörg sätter genomskinliga compeed skavsårsplattor där man har tendens till skav, så de är bara dom som jag har mellan och under/sidan av brösten :)
Gilla

Minisken

Kvinna ·

22 feb, 2013

Superfint!! =)
Gilla

Findussen

Kvinna ·

23 feb, 2013

Minisken skrev:
Superfint!! =)
Tack!! :D
Gilla

Katja

Kvinna ·

23 feb, 2013

Skit snygga!! Skär inte mer i dom!
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

23 feb, 2013

Håller med föregående. Riktigt snygga. Kan det vara så att det fortfarande är lite svullet? 
Gilla

Cazze

Kvinna ·

23 feb, 2013

Fick du det på återbesöket? Jag fick inget alls efter op :/ har dock fått skav. Nu har jag bara lagt kompresser mellan såret och tortyren men cmoeed va ju en fiffig idé! ;)
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

23 feb, 2013

Ser jättesnyggt ut!! Du och jag har lika längd och vikt och jag hade först samma implantat som du har nu, och de ser väldigt lika ut i storlek tycker jag :)
Gilla

Findussen

Kvinna ·

28 feb, 2013

Cazze skrev:
Fick du det på återbesöket? Jag fick inget alls efter op :/ har dock fått skav. Nu har jag bara lagt kompresser mellan såret och tortyren men cmoeed va ju en fiffig idé! ;)
Dom satt där när jag vaknade efter op! Tog bort dom för någon dag sen för att känna hur de skulle kännas utam. AJJ!! Det var nog det ondaste under hela denna processen haha! Varenda por och hårstå åkte av på köpet! Men dom har verkligen fyllt sitt syfte när dom satt där! :))
Gilla

Findussen

Kvinna ·

28 feb, 2013

GoldenHeart skrev:
Ser jättesnyggt ut!! Du och jag har lika längd och vikt och jag hade först samma implantat som du har nu, och de ser väldigt lika ut i storlek tycker jag :)
Håller med! Har haft ångest över hur stora dom är och mina vänner är inte dåliga med att påpeka det heller. Men nu senaste dagarna känns de bara bättre och bättre!! Så glad! Varför bytte du till större? Upplevde du dem som små från början eller kom de sen?
Gilla

Findussen

Kvinna ·

28 feb, 2013

Taxörat skrev:
Håller med föregående. Riktigt snygga. Kan det vara så att det fortfarande är lite svullet? 
Tack! Hoppas det, ska ta nya lika bilder och skicka till kirurgen imorgon så då får vi se om det är någon skillnad! Håller tummarna!
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

28 feb, 2013

Findussen skrev:
 Håller med! Har haft ångest över hur stora dom är och mina vänner är inte dåliga med att påpeka det heller. Men nu senaste dagarna känns de bara bättre och bättre!! Så glad! Varför bytte du till större? Upplevde du dem som små från början eller kom de sen?

Det är vanligt att det tar lite tid innan man vänjer sig vid storleken. Det är ju ofta en gaska stor förändring! :)
Jag bytte inte till större för att jag tyckte att 440cc var för små, utan för att få bort min DB . Då behövdes mer put på implantaten för att "fylla ut" min hud. Och min DB blev mycket bättre efter bytet. Jag tyckte egentligen att mina 440cc var rätt lagom i storlek, men upplebvde dem som lite platta upptill och önskade fylligare bröst. Använde inte bröstband alls efter min andra op. och nu är jag väldigt nöjd med mina bröst. Hade absolut inte velat ha större iaf :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem