Bo.obi
Kvinna ·
440cc Allergan soft toutch släta, 520cc?
Hej!
Nu när jag äntligen fått information om olika implantat ifrån er flickor och kirurg kommer nästa frågetecken :)
Jag har valt att använda mig av Allergan då tycker min kirurg att jag ska använda släta soft toutch. Vi har tidigare pratat om att sätta in 440cc high profile perthese och nu när jag vill ha allergan säger han att det blir 520cc allergan.
Är 440cc perthese lika stort som 520cc Allergan?
Jag tror att jag missförstår lite av vad han skriver till mig och har inte lyckats att nå honom så tänkte att ni kanske kan klargöra lite för mig ;)
Vill inte ha FÖR stora bröst men ända en markant skillnad från vad jag har nu...
Vilken storlek tycker ni hade passat bifogar bilder så ni kan se utgångsläget....
Jätte tacksam för svar!
Sortera efter

sia78
Kvinna ·

Bo.obi
Kvinna ·

mräv
Kvinna ·

Bo.obi
Kvinna ·

PowerS
Kvinna ·
440 perthese är kanske lika breda som 520 allergan? Kanske så han menar? :-P
För om du hade valt mindre cc i Allergan så kanske bredden hade blivit mindre än 440 perthese?

Bo.obi
Kvinna ·

sia78
Kvinna ·
Jag hade mentors coh2 tidigare och måste säga att softtutch är betydligt hårdare än dom.
Mina är hårda! om du inte känt på dom innan och jämfört..be att få göra det

Bo.obi
Kvinna ·

sia78
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·
Du har så pass fina och fasta bröst så jag skulle nog inte välja softtouch..dom blir väldigt hårda, i alla fall på mig!
Allternativt finns ju mentors släta i coh 1..som ger ett lite mjukare resultat..en smaksak såklart.