Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
emme

emme

Kvinna ·

440cc Hög profil eftersökes

Bröstförstoring

Jag har nu försökt kolla runt på nätet efter någon som har dessa implantatet från mitt utgångsläge 70A. Det verkar inte vara så populärt. Har ni tips på någon blogg eller kanske bilder på 440 hp. Jag är desperat, hehe.

8

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag hade också 70A och la in 440 hp, kan se bilder på bloggen

Gilla
emme

emme

Kvinna ·

okej, dem va jättefina. Nu undrar jag om de verkligen är så där stora som de ser ut att va på bilden? Jag e lite rädd att det kommer se dumt ut på min tunna kropp.. 

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jag har ingen blogg, men jag har en del bilder här på forumet. Ser att du inte är silvermedlem än, men om du är aktiv så blir du det säkert snart :)
Har 440 HP och är väldigt nöjd änsålänge. Mina bröst är 10 veckor :) Hade också 70A innan op.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag är ca 164 cm och väger 56 kg. Ni har jag 65F i Bhn

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag la in 400cc hp,finns bilder på min sia att se. Från då till nu! 😀

Gilla
emme

emme

Kvinna ·

Okej, Ska bli kul att se dem. Jag är nästan helt säker på att jag ska välja 440. Men är ju självklart orolig för att de ska bli för stora. Men det verkar som att man vänjer sig fort vid storleken, o de flesta ångrar att de inte tog större när de velade mellan två olika implantat. 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

emme skrev:

Okej, Ska bli kul att se dem. Jag är nästan helt säker på att jag ska välja 440. Men är ju självklart orolig för att de ska bli för stora. Men det verkar som att man vänjer sig fort vid storleken, o de flesta ångrar att de inte tog större när de velade mellan två olika implantat. 

Ja man vänjer sig oerhört fort måste jag säga. :O

Jag tyckte då att mina nya var stora,men idag tycker je inte det längre.. =/ men nöjd iaf hehe

Lycka till nu,tror du blir nöjd med 440cc ;P

Gilla
emme

emme

Kvinna ·

killay skrev:

emme skrev:

Ja man vänjer sig oerhört fort måste jag säga. :O

Jag tyckte då att mina nya var stora,men idag tycker je inte det längre.. =/ men nöjd iaf hehe

Lycka till nu,tror du blir nöjd med 440cc ;P

Tack så mycket:) Ja, jag känner att jag redan blivit storleksblind  av alla tuttar jag har kollat på nätet. Hahaha

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem