Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Grubbelfia_2012

Grubbelfia_2012

Kvinna ·

440cc HP bilder? 163cm Lång, 70kg tung...

Bröstförstoring

Jag har idag ej fylld 80/c kupa & ca 400 i egen vävnad... Men ska göra ett lyft, vilket innebär att en del av vävnaden försvinner, men ska lägga i 440cc hp bakom muskel... Blir galen !! Är rädda att jag kommer att bli besviken på stl när det är klart... hjälp!

6

Sortera efter

Nallon

Nallon

Kvinna ·

Vad har du för förväntningar på brösten? Jag är helt övertygad om att det kommer bli stora bröst, jag hade typ noll i vävnad och lade in 500HP och de är, enligt mig, stora bröst, inte jättestora med kläder på, men ganska stora. =)

Gilla
Grubbelfia_2012

Grubbelfia_2012

Kvinna ·

Det jag tänkt mig är att fylla ut den vävnad jag har, men med tanke på att jag behöver göra ett lyft oxå så försvinner ju en del.

Men jag vill klart att det ska synas att de blivit aningen större, men jag vill ju inte att de ska överdrivet.. =))

Gilla
Nallon

Nallon

Kvinna ·

Jag har ju svårt att tänka mig att så mycket försvinner att det inte blir någon skillnad med 440 implantat i. Men jag var som sagt platt och vad som helst är ju större än det jag hade. =)
Gilla
Grubbelfia_2012

Grubbelfia_2012

Kvinna ·

Man blir ju lite yr & vilse ibland alla stl hit & dit, mp & hp.. Allt blir ju bättre än det jag har idag, ledsna tax öron.. =S Men man vill ju inte vakna upp & tänka "var detta allt?" eller känna att man skulle tagit större. Men man vill ju inte se ut som "Dolly" heller.. ;))
Gilla
Nallon

Nallon

Kvinna ·

Ja, det är mycket att fundera över. Har du försökt med ristestet? Det gav en ganska bra bild av hur storleken blir, även om det är svårt att få ett naturligt resultat med det.
Gilla
Grubbelfia_2012

Grubbelfia_2012

Kvinna ·

Jo, jag har provat ristestet.. Dock bara efter 400 storleken, för jag tänker lite så att om det ev "försvinner 25cc-50cc" vid bakomplacering så bör det ju visa ganska bra bild över hur det kommer bli... Men jag vet inte riktigt... Tycker det är super svårt... Ena minuten tycker jag det är ok andra minuten känns det som att det knappt kommer fylla... Suck... Men sen tillkommer väl muskelvävnaden kanske..? Ok det man har...? Jag har ju mer upp till än ner till så att säga...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem