e-licious
Kvinna ·
450-500cc, hur stort???
Hej!
jag var på konsulation idag, provade ut 450cc och 500cc. Jag har rätt mkt egen vävnad i dagsläget och undrar om inte detta blir för mkt för mig? vill ha en visuell D kupa, inte större!
har 75c-80b storlek idag...
så tjejer, är det ngn som haft samma storlek innan op som mig? och lagt in ungefär såhär mycket? eller fått en visuell D-kupa efter op och lagt in annat cc? berätta för mig:)
Sortera efter

Beslutsam
Kvinna ·

Vanessa88
Kvinna ·
Tror de är aldeles för mycket. Tror inte du ska lägga in mer än 300cc

Kvinna ·

e-licious
Kvinna ·
Ja presis... jag tycker med det ser stort ut... Mycket har ju med längden att göra med, jag är ganska kort. 164cm bara.
Men jag vill verkligen inte ha en större "visuell" storlek än D.. får säga det till kirurgen. träffar ju han samma dag som man skall opas och väljer storlek.. och då mäter han väl min bröstmassa osv... det påverkar ju också storleken liksom...
han vet ju bäst! :) om det blir för stort eller inte, så han kanske kan säga på ett ungefär vad det blir för visuell storlek efter op?

e-licious
Kvinna ·
jaaa!!!👍jag är så glad... ringde till kkab idag och frågade om man kan få träffa kirurgen innan open.
Han hade fullt upp med operationer och sedan semester under juli månad, men hon i receptionen gjorde ett litet undantag för mig och ringde upp Ivan, så nu nästa onsdag ska jag dit och få träffa han och få svar på frågor och mitt utgångsläge proffesionellt... kostnadsfritt med :D kostar 500kr annars tror jag.. känns skitbra!! :) är så jäkla glad! :D haha..

Vanessa88
Kvinna ·
Vad bra!!
Har visserligen inte samma utgångsläge som du, men jag satte bara in 350 och gick från 70A till 70E :) Snacka med kirurgen, han har ju säkert opererat flera som ser ut som du och vet vad som krävs (Y)