Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

450 byta till 600 ? Bild, hjälp mig!

Bröstförstoring

Nu är de 4 månader sen jag opades. Men tycker dom ör för småa, redan sen dag 1 så tänkte jag; "bara dom inte blir mindre!" Men svullnaden la sig och de blev dom. :( La in 450cc, trodde det skulle bli större med tanke på att jag är inte såå stor. 161cm och väger ca 46 nu.

Funderar starkt på att lägga in mer. Men vad? Om jag ökar med 150cc (som inte låter så mkt) så blir de 600 och de låter ju jäävligt stort!! Hade velat att dom satt lite närmre varann, så kanske om jag tar större, så kommer dom närmre? Åh jag vet inte. Vill ju ha dom mjukare också, har nu coh 2. Vet inte om de är någon större skillnad på coh1? Ni vet väl vem Malin88 är här, vill ha som hennes storlek till kroppen, om ni förstår hur jag menar ?

Huh, hjälp mig! Vad  tror ni ?

25

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Okej, ja jag har inte kommit såå långt än. Ska och träffa olafur snart och se vad han säger. Så ta rjag snabbaste op tid :) kan skriva här sen om du vill!

Gilla
kiss

kiss

Kvinna ·

ja spännande :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

träffade olafur innan helgen och vi kom överens som 600 ändå.. Då dom BARA erbjuder MENTOR..Så vil´ka har jag att välja mellan, 590 ulta hög och 600 hög. Såg några av deras nya implantat, men dom var coh 3 och de vill jag inte ha.

Skulle få en op tid vecka 24-25 men jag har ringt och sagt att jag avvaktar. Inte riktuigt säker på vad jag vill ha..Vad hade ni tagit, ?

Vill inte göra nått för snabbt nu bara för att så :p

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag kommer få 14cm breda och 525 cc... Någon som har så här inne?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Gjorde en ny tråd som heter; " Byta till större implantat!! " Så gå in där ist :) La upp en ny bild ocksåå

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem