Anonym användare
450 cc 172 cm 60 kg...?
Jag var på konsultation hos Örjan på proforma igår och ska opereras den 31/7 bakom bröstmuskeln. Vi kom fram till 450 cc runda, high profile och jag är 172 cm lång och väger ca 60 kg. Är normal i kroppen, varken stor eller liten. Jag är lite tveksam om de blir stort... Jag har en b/c kupa i dagsläget. Fast ingen bh fylls ut ordentligt då brösten är jävligt tråkiga bara, och breda... Inte fylliga. Är det någon mer som liknar mig i kroppen som har 450 cc? Vad tror ni om storleken? Hade föreställt mig i huvudet att jag skulle ha 350 cc så blev ställd när han sa att de implantat jag valt var 450...
Sortera efter

Sc11
Kvinna ·

dana747
Kvinna ·
Tror det blir bra. Kommer nog ångra dig om du tar 350 och tycker att det skulle vara 450 ist. Nu skall man ju inte lägga in aldeles för mycket så det inte harmonerar med kroppen men tror du kommer bli nöjd med den mängden.

Linnéa_86
Kvinna ·

dalatös
Kvinna ·
Jag är mycket kortare än dig men vi väger lika mycket, och jag har 450cc hp.
Jag tycker inte du ska ta mindre, jag var också ganska inställd på 350-375cc och blev chockad när jag stod och provade och han sa att det var 450 cc. Naken så ser de lite stora ut, men absolut inte i kläder. Man kan inte ana att jag har gjort en bf :)
Väldigt naturligt resultat har jag!
Så ta 450 minst! :D

Sthlm_sc
Kvinna ·
Jag ska operera mig hos Örjan Gribbe på Proforma Clinic den 25 juli, (alltså om 15 dagar😀 ) Jag är 179 lång och väger ca 59 kg. Jag ska välja 450 cc Allergan HP. Har velat länge mellan 415 och 450, men alla säger att man ska ta den större storleken om man känner att man är "nöjd" med den mindre.. Så har till 90% bestämt mig för 450, ska prova en sista gång innan operationen. Jag tror att jag kommer ångra mig om jag tar den mindre storleken eftersom att det är såpass liten skillnad på implantaten jag velar mellan.. Så jag tror absolut att du ska välja 450. Du är ju också lång! 🙂 Jag har en knapp B kupa i dagsläget.. Utan BH finns det i princip ingenting för mig 🙁