stjärna84
Kvinna ·
450 cc eller 500 cc??? hjälp måste bestämma mig
Jag kan absolut inte bestämma mig, jag är 171 och väger 68 så jag är ju inte klen och liten...
Men jag kan verkligen inte bestämma mig,, någon som är lika lång som mig o väger lika??? hur mycket tog ni?
Sortera efter

Erika
Kvinna ·

Anonym användare
Hej jag är 174 och väger 67 KG, jag ska operera mig imorgon och lägga in runda, 425 CC =)

Anonym användare
jag är ungefär lika lång som du, 173cm å väger ca 60kg. la in 500cc i onsdags, valde mellan det å 440. ångrar inte en sekund att jag tog 500, nu i efterhand hade jag nästan velat ha 550, men de kan ju hända mkt med dom fortfarande i och med att de är så nya..
men som i princip alla sa till mig - ta det större! ;)

La Love
Kvinna ·
Jag är 1,70 o väger ca 62 kg (tränad!). Lade in 410/440cc :)

tuttified
Kvinna ·
Jag skulle också välja det större. Jag är 180 och har 510 cc och kan absolut tänka mig större om det gick att ändra sig. =P
Den är det inte jättestor skillnad på 50 cc.

stjärna84
Kvinna ·
Men jag är bara rädd för att de ska se stort ut, ser de stort ut på er?? liksom kan man dölja dem typ om man ska på föräldrar möte osv, vill ju inte att alla föräldrar o sånt ska se direkt att jag är op..

stjärna84
Kvinna ·
Tuttified, dina ser helt perfekta ut, exakt så vill jag ha mina,, men jag ska göra lyft också så de blir ju lite skillnad ändå,, men skulle jag kunna låna en bild av dig och skicka till min kirurg, jag gillar placeringen av bröstvårtan och storleken på vårtgårdarna, då han ska ändra de på mig ...

Anonym användare

via_dolorosa
Kvinna ·
Skillnaden mellan 50cc är minimal, det skiljer enbart några millimeter. Har ingen större betydelse vilket du väljer då det inte kommer göra en synlig skillnad väl inne i kroppen. Fundera över om du heldre lever mé något för små eller för stora bröst o välj efter det. Tycker det kan förenkla valet om man kommit så långt att det står mellan två storlekar. 😉
Lycka till o det kommer säker bli bra i slutändan, gå på magkänslan.
be dem beställa hem båda så kan du prova på op-dagen, det fick jag göra :)