Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Solitary

Solitary

Kvinna ·

450 cc eller mer?

Bröstförstoring

Ni som kan se silverbilder, tror in att jag skulle kunna passa i minst 450? eller ens få plats med det? 

Känns som om när man "drar" i huden så går den inte ut så mycket som när jag har sett andra med 450 eller mer. 

9

Sortera efter

titttut

titttut

Kvinna ·

Jag tror inte det kommer vara några problem för dig att få plats med 450. Jag hade 70a innan min operation,la in 440. huden har varit spänd men nu efter snart 5 veckor är det mycket bättre, och har inga bristningar
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Jättefint utgångsläge! Du kommer få jättefina bröst oavsett va du lägger i :) 450cc lär du få plats med utan problem. Finns de som varit helt platta som lagt i över 400cc. Huden är alltid tajt i blrjan men den töjjer sig :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag var nästan helt platt i början, 65 A i storlek och operade mig till 330 cc, det var det som han mest fick in då och efter operationen var det otroligt stelt med huden. Den var verkligen blank och drogs ut till max, var rädd att få bristningar men efter bara ca 3 veckor hade det blivit mycket bättre och efter 2 månader var dem mjuka och rörliga. :)
Gilla
lalle

lalle

Kvinna ·

450 blir skit bra på dig :D

Gilla
Rosamoln

Rosamoln

Kvinna ·

Nog helt säker på att du får in det, och mer om du vill! Jag tycker det ser ut att jag hade mindre vävnad (liten b) men försäg hade jag ammat ett barn innan. Jag fick in 550 cc max.

Gilla
Solitary

Solitary

Kvinna ·

Great ;D

Tycker ett par fasta stora bröst är bland det snyggaste som finns!

Jag älskar tuttar :D

Gilla
Eleonor

Eleonor

Kvinna ·

titttut skrev:
Jag tror inte det kommer vara några problem för dig att få plats med 450. Jag hade 70a innan min operation,la in 440. huden har varit spänd men nu efter snart 5 veckor är det mycket bättre, och har inga bristningar

Titttut: Vilken bh storlek har du nu?

Jag ska operera 450 cc nu på onsdag och förväntar mig en D.

Förut var jag orolig att dom skulle bli förstora.

Men nu känns det som dom kommer bli små?

Jag har 75a nu.

Gilla
Casiopeia

Casiopeia

Kvinna ·

jag hade 70a innan och har nu 500cc. och jag vill gå ner i storlek, jag tycker inte min egen vävnad har räckt till att täcka nämligen.

Gilla
titttut

titttut

Kvinna ·

Jag har lagt in 440cc Hp. Jag ville oxå ha D. Var orolig efter operationen att jag tagit för lite för jag tyckte de kändes små, men när jag provade en bh för någon vecka sen på lindex så passade en 70DD :D Blev överlycklig för de passar min kropp jätte bra, för brösten har inte hängt till sig än utan muskel håller fortfarande emot lite. Jag var väldigt fokuserad på kupstorleken innan min operation, men nu är jag bara glad att jag tog de större implantatet (velade mellan 390 och 440) för det passar mig väldigt bra :)
Det är ingen hittills som tyckt att de ser för stora ut, vilket är precis de resultat jag ville ha. Jag ville att det skulle se proportionerligt ut mot min kropp, allstå inte så folk skule stirra och undra om jag opererat mig.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem