e-w-n
Kvinna ·
450 cc för stort på liten tjej?
Hejsan hoppsan. Ny här och ska försöka mig på att göra min första tråd! Jag ska göra bröstförstoring den 10/11 och har ingen aning om vad jag ska välja för storlek. Jag vill ha stora tuttar lixom, men inte föör stora :p vill absolut inte att det ska se dumt ut men vill ha så stora inplantat som möjligt för min kropp. Jag är 160 cm lång och väger 48 kg. Det jag har funderat på är 400-450 cc. Vad tror ni? Är det för stort för mig? Någon annan liten tjej där ute med ganska stora implantat? Hjäälp mig nu :( man går ju nästan in i väggen av att läsa på om allt som man bör veta och bestämma sig för!! Haha. Super tacksam för svar!
Sortera efter

AnnaL76
Kvinna ·

Anonym användare
En kompis till mig är 160, 50kg och la in 300.. syns inte att hon har fixat brösten så minst 400 om du vill ha bröst som märks

e-w-n
Kvinna ·

Skorpan92
Kvinna ·

josefinese
Kvinna ·
Jag har op i december och ska lägga in 380 cc ultra hög profil. Är 162 cm och väger 50 kg.
Detta var tydligen det största jag kunde ha enligt läkare efter mina mått. Annars kunde implantaten glida åt sida.
Nu när ni andra rekommenderar större kanske jag borde fundera en gång till. Jag vill ju trots allt ha stora bröstet men inte för stora.

e-w-n
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Beror inte bara på läng och vikt, utan också vilken kroppsform du har, samt vilken profil du väljer.

AnnaL76
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
ingen kirurg korrigerar för att man tycker de blev för små..
Då får man antingen betala för en helt ny operation eller ednast implantaten om kliniken går med på det.

e-w-n
Kvinna ·

madeleinep
Kvinna ·

e-w-n
Kvinna ·

Anonym användare
Varför ska du göra konsultation och op på samma dag? Tänk om örjan inte vill lägga in mer än typ 350? Riktigt dumt och du riskerar bli sjukt besviken. Gå på konsultation hos flera stycken och hör vad dom är beredda lägga in

e-w-n
Kvinna ·

Anonym användare
Fast du får inte tillbaka pengarna om du känner att det känns fel på opdagen och ett hum är inget att lita på för när han väl ser dig i verkligenheten kan han upptäcka att han tycker att du tex har för stram vävnad för att lägga in så stora implantat som du vill. Sånt syns inte på bilder. Finns flera tjejer här på forumet som velat ha större implantat än han varit villig att lägga in för att han sagt att det inte får plats. Men vill du chansa är det så klart upp till dig. Jag tycker det är väldigt dumt och riskabelt för det är ett stort ingrepp och inget man ska stressa fram eller göra förhastat av bekvämlighet för att man inte orkar åka. Kirurger kan ha väldigt olika åsikter om hur mycket en person kan ha i storlek. Lycka till

e-w-n
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Lyssna på tin och gå på fler konsultationer, du aknsek kan boka in tre konsultationer i Stockholm på en dag? Så kan du se om de tre läkarna rekomednarar samma.
Och du, ha inte bråttom med operationen, om man har bråttom med saker och ting så kan det lätt bli fel och man kan bli besviken.
Sedan innan, Läs operationstrådar här och gamla inlägg om Örhjan, iaf vad jag rekomenderar, förstått att han inte alltid är så för att korra, där är Patrik mycket bättre vad jag vet :) Kolla på Trådar om folk som vanlt mellan Örjhan och Patrik :)

lajka
Kvinna ·
Jag är oxå liten😀
Har 450cc, brösten syns under kläder, kan klä ner dem, men inte helt. Jag tycker strl är helt perfekt, inte för stort och inte för litet. 450cc var max vad jag kunde lägga in pga av bredden, och att det annars skulle bli för tungt. Om inte hade jag nog ändå tagit 500cc för att vara på den säkra sidan att bli nöjd!