Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
MiniMama

MiniMama

Kvinna ·

450 cc + lyft 3.5 månader gamla :D

Bröstförstoring

Mina älsklingar håller på för fullt att hänga till sig. Jag älskar dem verkligen.

Dock har jag ganska mycket rippling men av någon anledning stör det mig inte så mycket. Jag ser hela tiden de som skriver att de lider av sin rippling, och visst förstår jag dem, men med mitt före resultat har jag redan varit i brösthelvetet så det jag har nu är rena himmelriket, med eller utan rippling.

Så det så. 😀

10

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Skitfina👍Vem gjorde din op??Kram

Gilla
MiniMama

MiniMama

Kvinna ·

Jag opade mig i Ockelbo, hos dr Eija Olsson på Estetisk kirurgi.

Så otroligt nöjd!

Tack förresten, vad du är snäll. 🙂

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Superfina! Har också lite rippling trots coh 3 men jag ser den mest när jag böjer mig fram. Lider inte av min heller😀

Gilla
harliedavie

harliedavie

Kvinna ·

Kalas bra!! Är lite nyfiken :) funderar på att boka konsultation där. Hur är Eija? Lägger hon både framför o bakom? Vill ha båda möjligheterna :) Vad fick du ge för operationen? Lycka till med dina nya vänner!! Kram
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jättefina.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jag op. mig hos eija sep -10 och är kanon nöjd. la in 350 mx coh 1. Eija är lite kort som person, lite svår att prata med och kan verka lite barsk vid förta kontakten men hon är rak och ärlig.

Gilla
harliedavie

harliedavie

Kvinna ·

Emelie_87 skrev:

jag op. mig hos eija sep -10 och är kanon nöjd. la in 350 mx coh 1. Eija är lite kort som person, lite svår att prata med och kan verka lite barsk vid förta kontakten men hon är rak och ärlig.

Tack för svar! Hur mycke fick du betala? Fråga du nå om de skulle bli nå komplikationer vad dom tar för de eller gör dom de gratis?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jätta snygga:)! och ärren ser ju jätte bra ut! kommer säkert knappt vara synliga sedan! :)

Gilla
optimus

optimus

Kvinna ·

Grattis, vad fina!!!

Gilla
MiniMama

MiniMama

Kvinna ·

harliedavie skrev:
Kalas bra!! Är lite nyfiken :) funderar på att boka konsultation där. Hur är Eija? Lägger hon både framför o bakom? Vill ha båda möjligheterna :) Vad fick du ge för operationen? Lycka till med dina nya vänner!! Kram

Tack alla snälla! :)

Eija som person är lite kort i tonen och stel men som kirurg är hon helt fan-tas-tisk! Jag gjorde ganska mycket research innan min op och fann bara positiv kritig (mycket positiv) men har faktiskt aldrig hört en enda negativ. Hon är väldigt mån om sitt rykte och gör så jäkla snygga bröst! Skulle det dock inte bli ett bra resultat är hon mån om att lösa detta tillsammans med patienten. Det är iallafall det jag hört.

Dock tror jag bara att hon gör bakombröst.

Jag gjorde ett lyft och en förstoring och betalade 57 000:- Jag tror att en förstoring hamnar runt 39 000:-. Fast det är ju också individuellt...

Jag kan verkligen rekommendera kliniken, jag är sååååååå nöjd både med brösten och hur allt skötts från deras sida (allt från den urtrevlige narkosskötaren till telefon- och mailkontakt med receptionisten, alla som jobbar där är hur gulliga som helst.)

Tummen upp från mig! 👍

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem