Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

450 cc Men vill veta mer!!

Bröstförstoring

Jag har varit på konsultation på Proforma hos C-J Gustafsson. Men det enda vi prata om var antal cc och inget om andra egenskaper såsom hur mycket de står ut, mjukhet, släta eller inte etc. Är 450cc på Proforma alltid en o samma eller finns det varianter? Hur får jag veta?

6

Sortera efter

GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Du får nog ringa eller maila till kirurgen och fråga. Det finns många olika varianter på 450cc - Märke på implantaten, släta eller texturerade, vilken profil (låg, mellan, hög...), runda eller anatomiska, mjukhet.

Gilla
augusti11

augusti11

Man ·

Jag ska också opereras i april och jag ska ha 450cc, släta runda, hög profil, märke: mentor
Gilla
Plutten

Plutten

Kvinna ·

Jag blir också lite osäker, vi kom även bara vi överäns om 425 eller 450 cc hög profil men jag vet inte heller vilken mjukhet eller släta osv.... och jag opas på tisdag... undra om jag kan bestämma det på plats på tisdag eller borde jag ringa imorgon och höra?

Gilla
BooBoo

BooBoo

Kvinna ·

Ring/maila honom innan så inte något blir galet
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hmm ja jag antar jag måste fråga. Nyfiken ju! Men frågan är om han exakt vet eller om det bestäms på op-dagen. Tack för er feedback!!
Gilla
Nilsson87

Nilsson87

Kvinna ·

Oftast bestäms det INTE på operationsdagen. De brukar ju beställa implantaten en tid i förväg, de kan lixom inte ha alla typer av implantat hemma.

Jag ångrar att jag inte la mer vikt på vilken profil jag valde.

Tänk på att ni ska ha de här implantaten ett tag, så se till att det är era val och beslut. Att veta hur många cc man ska sätt i men inte mer....ja då vet man verkligen inte mycket om sina implantat.

Och nöj er inte med att han säger "såhär blir det, den här profilen, den här mjukheten, den här ytan, den här formen." Utan se till att ni innan operationen verkligen förstår VARFÖR de blir just de implantaten och om det verkligen är de ni helst vill ha.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem