Eleonor
Kvinna ·
450 cc..
Jag var på konsultion hos Örjan idag på proforma. Provade 3 implandat utan att veta hur mycket det var, och dom jag kände mig mest nöjd med var 450 cc, men när jag fick höra hur mycket det var blev jag chockad, men han sa att det inte skulle se konstigt ut. Men velar mellan 375, 400 och 450. Vilket kommer se bäst ut? Jag är 164 lång, pendlar mellan 53-55 kg och är 20 år, 0 barn. Och är en jätteliten A. Jag valde anatomiska bakom muskeln.
Sortera efter

triiiixi
Kvinna ·

sofia_
Kvinna ·
Han frågade ju mig då när jag tänker mig genomföra operationen och jag sa någon gång till våren, i slutet av mars :) för jag har extra många jobbpass tills dess som jag helst inte missar och jag bor rätt långt ifrån Stockholm :)
Jag är typ 166 cm, väger nu 58 kg och en liten 70A! Om inte 65A, jag har inte orkat ändra det... Haha. Men jag har ganska fyllig rumpa (fått höra latino-rumpa tack tror jag???) och smal midja med hyfsat breda höfter. Hade jag varit mindre päronformad som jag är nu hade jag nu funderat på mindre storlekar...

Eleonor
Kvinna ·
Nee, 450 cc kommer vara gymt på dig, har en vän som har "ghetto ass" verkligen värsta svaken dock var hon kortare o smalare och la in 375 och damn vilken kropp hon har nu.
Du är ungefär som mig ju! Så köör det, men har du gått runt med ristestet hemma, det fick mig också att vänja mig, vart glad med bara risen i bh hahaha.
Jag blev också jätte chokad när de sa att det var 500cc till mig, det låter enormt! Men man ska ju inte stirra sig blint på siffran :) Huvudsaken är att man är nöjd och tycker själv att det ser bra ut..
(Jag har till och med funderat på att kanske ta lite större, men få se på självka operations dagen hur det blir) :)