Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lisag

Lisag

Kvinna ·

450 el 500?

Bröstförstoring

Hej ! Nu på torsdag ska jag byta implantat. Har för närvarande 275/300 , mellanhög profil. Byter för att jag är så missnöjd med mitt första storleksval. Nu vill jag verkligen att det ska bli rätt! Men är rädd för att det ska bli för stort... jag vill inte se ut som två vandrande tuttar:) Jag är 186 cm lång och väger 70kg, såja tror att jag kan bära upp lite större utan att det skulle se tokigt ut. Men nu står jag å velar... 450 el 500??

3

Sortera efter

Addi

Addi

Kvinna ·

För mig är det tvärtom! Ska byta till ca 220... Får jag fråga hur mkt vävnad du hade innan? Har du några bilder nu? Man vill ju verkligen inte att det skall bli fel som du säger! Men du har känt att det är för litet alltså?
Gilla
Lisag

Lisag

Kvinna ·

Alltså, vet inte riktigt hur mycket egen vävnad jag hade innan. Men hade en a kupa och nu har jag en c kupa. Problemet , som jag känner själv, är att dem är aldelles för smala för min kropp. Plus att jag fegade ut i sista sekund och valde 275/300 istället för 375. Nu ser man knappt att jag ens gjort en förstoring:( och folk i min omgivning håller med... jag vill verkligen känna att jag har kvinnliga bröst, men absolut inte bomber. Vill att det ska vara mer proportionerligt till just min kropp. Men vad har du för str nu??
Gilla
Addi

Addi

Kvinna ·

Jag har gamla (14år!) implantat på 375... Har i princip alltid känts för stort... Nu efter två barn är de dessutom så hängiga! Känns tunga o fula o stora... Så Vill verkligen ha mkt mindre, men ändå inte för små och proportionerligt... Känns som kirurgen förstår mig! Men 205 verkar extremt lite..!? Har 200 egen sa han... Gör även ett lyft!! Har breda axlar med...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem